Tijdens menstruatie altijd helder rood?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door BlaBlaBla, 8 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BlaBlaBla

    BlaBlaBla Bekend lid

    25 jun 2007
    996
    0
    0
    Ik heb even een vraagje over menstruatie verloop
    Normaal gesproken heb je tijdens je menstruatie toch ook altijd rood bloed verlies, of niet?
    Als je alleen een beetje donkerbruin/zwart bloed/slijm verlies, telt dit dan ook als menstruatie?
     
  2. Ties

    Ties Lid

    1 aug 2007
    73
    0
    0
    Ik ben erg benieuwd naar de antwoorden.
    Heb de laatste menstruati ook 1 dag bruin, 1 dag donkerrood/slijm en nog dag bruin gehad.
     
  3. Jessica83

    Jessica83 Fanatiek lid

    6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Bruin bloed is oud bloed, dus kan nog van je vorige menstruatie zijn. Als bloed en slijm zich mennen wordt het donkerrood. Als je (klinkt vies) maar het donkerrode bloed weg haald van de plek waar het op het wc papiertje lag zal je zien dat het helderrood is.
     
  4. BlaBlaBla

    BlaBlaBla Bekend lid

    25 jun 2007
    996
    0
    0
    oke, maar vanaf wanneer kun je iets dan echt als menstruatie tellen....als je alleen wat oud bloedverlies hebt nog niet?
     
  5. BlaBlaBla

    BlaBlaBla Bekend lid

    25 jun 2007
    996
    0
    0
    niemand? :eek:

    dacht al dat ik de enige was die t niet wist 8) ;)
     
  6. joseetje26

    joseetje26 Fanatiek lid

    30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    toen ik naar de huisarts ging omdat ik niet echt uit mezelf menstrueerde ,kreeg ik medicatie en toen zei hij dat ik minimaal 1 dag helder rood bloed moest hebben, slijm en bruine rotzooi hoort ook bij je menstruatie maar volgens mij moet je toch ook wel een dag helder rood bloed hebben bij dat slijm en bruine weefsel. verder moest deze menstruatie toch wel een dag of 3 duren om als "geldige menstruatie"te worden beschouwd.

    groetjes jose
     
  7. BlaBlaBla

    BlaBlaBla Bekend lid

    25 jun 2007
    996
    0
    0
    oke dankjewel Jose, dat is een duidelijk antwoord :)
     

Deel Deze Pagina