hoi hoi ik ben vandaag 4 dagen overtijd maar mijn test geeft negatief aan vanmiddag heb ik een aantal x slijm gezien bij het plassen wat kan dit betekenen gr
Wat voor kleur slijm was het? Ik heb het namelijk ook. Ik ben 3 dagen overtijd, en heb ontzettend veel last van witte afscheiding. Nog nooit meegemaakt. Maar wel een negatieve test.
ik kom me aansluiten, ben 4 dagen overtijd en heb heel dik wit/lichtgeel slijm. maar nu zijn we nog niks wijzer
hoi hoi ik heb witte dikke slijmerige afscheiding en beetje raar gevoel in onderbuik geen pijn maar een beetje een zeurend gevoel gr
Whahah ik ben vandaag 7 dagen overtijd en ook mega last van wit slijm! Maar heb wel meer van die vage 'klachten' maar ook geen flauw idee wat het is heb afgelopen vrijdag voor het laatst getest maar die was negatief...
helaas heb ik er ook wat bruine afcheiding bij zitten vrees dat het toch nog een ongi gaat worden hoop het niet de vorige x had ik 1 dAG wat bloed verlies toen week niks test gaf negatief aan na 4 dagen toch nog een vroeg tijdige miskraam gehad hoop dat de ongi niet door breekt wachten op het wondertje duurd zo lang gr
@sweat dreams dank je wel dat waardeer ik herken jij je zelf hierin ook dan heb je dit ook wel eens gehad dan gr
Hier word er ook geduimd hoor isabel. En alle andere meiden in onzekerheid. Kan er niet zo goed tegen. Of zwanger of ongesteld, maar niet zo lang maar niks..
Mijn vriendin had het ook.... Die was ook zwanger (pas bevallen) maar die had ook bruinige afscheiding maar was wel zwanger... We blijven gewoon duimen en positief denken! Hoop echt voor je dat je zwanger bent!! Ik gun het iedereen hier van harte!!
@tessme ik hoop voor jou ook dat de test positief gaat zijn @sweat dreams ooool is dat zo , ik ben echt zo benieuwd het wondertje is welkom en aan alle meiden hoop voor jullie allemaal dat jullie ook positief testen en idd of ongi of positief testen want dit is niks zo gr
Het kan beide kanten op mij is ooit verteld dat als het een beetje gelig is dat je ongi word. maar het tegendeel is bewezen het kan alle kanten op ik was ervan overtuigd dat ik ongi werd
hoi hoi helaas voor mij heeft vanacht de duivel toegeslagen weer , grrrrrrrrr was 5 dagen overtijd snik snik snik ik voel mij helemaal niet goed heb de hele nacht wakker gelegen van de pijn ik voel mijn baarmoeder meer als normaal ik voel mij misselijk en zie sterretjes soms snik snik snik ik baal echt heeeeeeeeel erg gr
hmm ik zou vandaag mijn ninnesteling hebben ik heb ook eigenlijk al een paar dagen last van heel dik wit slijm normaal geen last van maar ja kunnen ook klusrestjes zijn he
@ Isabel82 Balen meid dat het toch is doorgebroken!! Toch positief blijven hoor! Ook jou is het gegunt!
Hoi isabel, Zeker balen dat je ongesteld bent geworden. Maar aan de andere kant weet je waar je aan toe bent en kan je weer overnieuw beginnen. Hier nog steeds niks. Heel irritant. Wil liever ongi worden, dan weet ik waar ik aan toe ben.... Of gewoon een positieve test natuurlijk!
@meduusje: het hoeven geen klusrestjes te zijn (wat een woord ) heb er ook last van maar al een week niet meer geklust ivm krampen in mijn onderbuik.