Voel me niet meer zwanger

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Sjaam, Nov 24, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sjaam

Sjaam Fanatiek lid

Jun 18, 2008
    1,112
    0
    36
    Zuid Holland
    Hallo,
    Ik ben pas 7 weken zwanger maar heb me de afgelopen weken behoorlijk beroerd gevoelt. Veel buikpijn en misselijk en verschrikkelijk moe.
    Maar de afgelopen week heb ik nergens meer last van. Ik ben nog wel moe, maar heb geen pijn meer en ben ook niet misselijk meer.
    Dit maakt me bang. Ben bang dat het niet goed zit. Heb met 6 weken en 3 dagen een echo gehad en het hartje zien kloppen.
    Wie heeft dit ook gehad of kan me er iets over vertellen?

alvast bedankt.

2. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

Mar 17, 2006
    4,738
    0
    36
    Hoihoi.
    Dit gevoel heb ik ook heel sterk gehad.
    De dag dat mvm moest komen had ik nergens last meer van en ik voelde me helemaal niet meer zwanger!
    Ik heb toen zelfs nog een test gedaan om te zien of het nog wel positief was , en toen het langer duurde zei ik zieje nou wel er is niets meer..
    Er verscheen daarna wel een kruisje.

Probeer om je niet al te druk te maken , en zeker niet als je het hartje al hebt gezien.
    Lekker genieten van je zwangerschap.
    Gefeliciteerd

3. Lentel

Lentel Actief lid

Oct 27, 2008
    100
    0
    0
    Nederland
    Hey,

Mijn bevindingen waren bij mijn tweede zwangerschap gelijkaardig, en alles is goed verlopen.

Daarna voelde ik een enorme pijn in mijn onderbuik (bandenpijn), dan waarbij ik terug onzeker was.

Als je niet zeker bent, waarom ga je dan eens niet bij huisarts?
    Mijn huisarts heeft een dopler waarmee je de harttoontjes kunt horen.
    je kan er zelf ook één aankopen voor thuisgebruik
    http://www.babybeats.nl/?gclid=CP3u9tWG ... XgodSjBg-A

Veel succes!

4. darcy

darcy VIP lid

Oct 1, 2006
    5,715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Meis, ik heb amper klachten gehad in het begin. Die kwamen later pas, bandenpijn... ischias... Dus maak je geen zorgen, het zit vast goed!

5. Dyaan

Dyaan Actief lid

Aug 22, 2007
    241
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sjaam, ik weet precies wat je bedoelt ! Ik was vorige week erg moe, vrijdag en het weekend helemaal. Ik was niet vooruit te branden. En maandag stond ik op zonder problemen, voelde me als voor mijn zwangerschap. Ik schrok hier wel van .. mijn 1e zwangerschap eindigde in een MK - ik kwam er tijdens de echo bij 11wkn pas achter dat het niet meer leefde, was al gestopt met 8,5wk. En toen ik terug gaan denken, had ik in die week ook weer mijn eetlust teruggekregen ... ben nu dus onwijs nerveus .... zou het nog wel goed zitten ? Ik heb maandag een afspraak bij de gyn, maar jeetje, dat duurt nog zo lang ! Ik ga duimen voor ons dat het niks is en dat we nog steeds hartstikke zwanger zijn van een gezond embryootje!

Share This Page