Hoi meiden, Ik zit met het volgende: 9 juni een vroege miskraam (5 weken) gehad en na het bloeden een test gedaan, deze bleef spierwit (al begin ik nu aan mezelf te twijfelen). Vervolgens wel op dag 10 al een positieve ovutest gehad en dus flink geklust. Nu zit ik op dag 21 en heb ik een heeeeeeeeeee licht positieve test in handen, met middagurine dat wel. Ik weet niet wat ik nu moet denken, is ie nu echt positief omdat ik opnieuw zwanger ben of zou het nog van mijn vroege miskraam komen? Wie ervaring?
Als jij zegt dat je na je vroege miskraam een negatieve test had denk ik dat je opnieuw zwanger bent ! Ik hoop het echt, maar je ziet 7 dagen voor je NOD he?? IS dat niet heel vroeg... Anders ff langs de huisarts?? Succes en ik hoop dat je hartstikke zwanger bent !
Ja, dat is ook zo. Ik weet gewoon niet meer wat ik moet denken. Ik lees overal dat het wel 6 tot 9 weken kan duren voordat het Hcg helemaal uit je lichaam is verdwenen na een miskraam, daarom voelt het nu ook zo onzeker. Ik weet ook niet hoe mijn cylcus loopt nu.. Daarom maar 28 dagen aangehouden. Meestal schommelt het en de dag van mijn eisprong schommelt ook.
Ik was bijna 8 weken zwanger en bij mij was het na 2 weken me lichaam uit Maak gewoon een afspraak bij de HA! Die kan je ongetwijfeld een duidelijk antwoord geven Ben je ook van de onzekerheid af Liefs
Ik was net 5 weken zwanger, dus dan is het logisch dat je ook minder hcg aan maakt, toch? Ik was in principe nog niet overtijd toen ik testte.. dus wanneer ik het niet had geweten dat ik zwanger was had het toch ook geen verschil gemaakt of..?? HA kan ik pas morgenochtend weer bellen..
Ik weet het niet hoor... Hoop natuurlijk dat je hartstikke zwanger bent! Ik was 5.6wk toen ik een miskraam kreeg en mijn hcg was toen bijna 300 Heeft bijna 5 weken geduurt voordat het uit me lichaam was. Nu heb ik verleden week weer een vroege miskraam gehad en was mijn hcg echt heel minimaal. Dus je weet het niet... Laat het ons weten! Ben benieuwd
Ik denk eerder dat je weer zwanger bent, dan dat het van je mk is geweest gezien je al een nega test hebt gehad. Hou ons op de hoogte
Vanochtend weer getest met ochtendurine, vrij duidelijke roze tweede streep. Ik weet niet wat ik moet denken.. echt heel onzeker!
klinkt wel positief, als ie duidelijker word zou je denken dat het hcg weer stijgt. En dat kan maar 1 ding betekenen Hoop het voor je!
Stond je de vorige keer al onder controle bij een vk? Dan zou ik even een belletje wagen... Bij mij was het HCG na 1,5 na daadwerkelijk het vruchtje te hebben verloren weer negatief. De vk heeft me gezegd dat ik bij een volgende zwangerschap al eerder terrecht kan ivm vorige mk. Heel veel succes!
Thnx meiden. Heb net de HA geb3eld, die geeft aan dat het heel goed mogelijk is dat ik weer opnieuw zwanger ben, aangezien we ook duidelijk veel gemeenschap hebben gehad de afgelopen weken na de MK. Maar goed, ze zegt dat ik eerst mijn periode moet afwachten, wanneer ik voor mijn doen 'overtijd' ben dan weer testen. Maar goed, wellicht dat ik de VK nog even bel, zij kan mij waarschijnlijk meer zeggen... Ik ga idd morgenochtend testen, kijken of ie ook duidelijker wordt... Als dat zo is, kan het idd maar een ding betekenen.. (iets waar ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg op hoop natuurlijk!)