Allereerst merry christmas! Hier iets vaags.. 18e ongi geworden na 27dgn cyclus... 4 dagen ongi geweest, en nu sinds eergisteren bruinverlies... Ongi was dus al 2 dagen wel.. kent iemand dit?? is dit nasleep van ongi, nog nooit gehad namelijk!
bruin verlies ken ik wel, zowel na mijn ongi als na mijn ei. heb mijn ha er naar gevraagd en die zei dat alle afscheiding kan als het maar niet raar ruikt of jeukt. het zegt niets over wel/niet zwanger zijn en kan per ronde verschillen.
Het zal een nasleep zijn van je ongi. Kan ook voorkomen met de eisprong maar daarvoor lijkt het me te vroeg.
hmm, daar heb ik geen verklaring voor helaas....lijkt me iets te vroeg voor een eisprong, maar je weet het maar nooit. rustig afwachten wat de rest van deze cyclus brengt vrees ik.
Hey hallo. Ik had eigenlijk precies dezelfde vraag! Ben ook de 18de ongesteld geworden en dat houdt meestal 4 dagen aan, maar heb er nu nog steeds last van. Ik weet niet precies wat jullie bedoelen met bruinverlies, maar heb een vermoeden dat het is waar ik nu last van heb... En ook mijn slijn was rekbaar vanmorgen, maar het lijkt me idd erg vroeg voor een eisprong, die moet vlg week pas komen. Trouwens, fijne kerst allemaal en dat 2011 voor een heleboel van ons goed nieuws gaat brengen! Groetjes Pasjuh.
de eisprong tussen 10 en 17 dagen is gebruikelijk, maar geen idee of die ook eerder kan. misschien een ronde met ovu testen? dan heb je iets meer zekerheid. maar vruchtbaar slijm is wel een voorteken....
Je eisprong kan eerder zijn maar over het algemeen is dit niet gunstig aangezien een eitje minimaal 7 dagen nodig heeft om te rijpen. Springt hij eerder dan is er nagenoeg geen kans op bevruchting omdat hij dan nog niet rijp is. Ik denk echt dat het een nasleep van je ongi is. Fijne kerstdagen!!
Vandaag alleen een veeg... Nothing more... Maar toch vaag... De buikpijn heb ik nog steeds... Tis geen eisprong, dat voel ik hoger, dit is lager...
misschien een knullig buikgriepje? ik heb ook net een rare cyclus achter de rug maar volgens mijn ha was er niets aan de hand. mijn hormonen moeten nu zelf de cyclus reguleren en dat kan wel eens voor je gevoel rare dingen opleveren. veel afscheiding bijvoorbeeld. hoop voor je dat de pijn snel over is, als het echt pijnlijk wordt misschien even naar je ha.
Hallo ik heb ook een vraag. Wel een iets andere dan het onderwerp, maar ik heb nog niet uitgevonden hoe ik een topic kan openen... Ik vroeg mij namelijk af als je je vruchtbaarste dag weet of het dan uitmaakt wanneer je op die dag seks hebt. En stel dat ik mijn eisprong heb gehad, kan ik dan in diezelfde week een test doen of ik zwanger ben, of moet ik echt wachten tot de dag waarop ik ongesteld moet worden? Groetjes Milou en ik wens iedereen nog hele fijne feestdagen toe!
je bent het meest vruchtbaar de dag voor je eisprong omdat je ei maar een uur of 12 vruchtbaar is. verder neemt je lichaam pas hcg op die het kleine vruchtje maakt zodra er een innesteling is. dus pas vanaf een dag of 5-7 ofzo (misschien zelfs later) is er iets aan hcg in je lijf. voordat dat hoog genoeg is voor een test zit je al bijna bij je nod. er zijn testen die een dag of 4 voor je nod pos testen, maar hou er rekening mee dat er dan nog best wel een kans is dat je alsnog ongi wordt. voor mezelf hou ik pas mijn nod aan, om teleurstelling te voorkomen. een onderwerp aanmaken doe je zo, als je naar 'forum' gaat in de hoofdpagina, zoek je het onderwerp waarbij je topic past, dan zie je bovenaan ' nieuw onderwerp' daarmee start je dus een nieuw topic.
@ Justme66; heel erg bedankt voor je info. Ik zal de volgende keer een nieuw topic proberen te openen!
Buikpijn laag onderin mijn buik zit er nog steeds... Maar ja, gaat vanzelf wel weer over.. Nu maar aan de klus toch...