Ik snap er niets van. Zaterdagochtend had ik wat bloed verloren op de wc. Ik dacht, ik word ongesteld, maar nee. Ik heb steeds wanneer ik naar de wc ben geweest wat bruin/rozig bloed (oid) aan het toiletpapiertje maar in mijn inlegkruisje zit bijna niets. Die hoef ik alleen te vervangen ivm de frisheid niet omdat het nodig is... dit gaat nou al 4 dagen aan... Heeft iemand een idee wat dit kan zijn? Ik heb zondagmiddag even getest en die was negatief. Had ook niet anders verwacht... maar als dit m'n ei was; heb ook geen zin in klussen als ik steeds wat 'viezigheid' verlies... Ik hoop dat iemand dit kent en me helderheid kan verschaffen!
Hoi! Ik heb dat ook regelmatig. Deze cyclus 2 dagen voor ik ongesteld werd, de maand ervoor ook zo'n dag of 4. Inderdaad, inlegkruisje blijft schoon, maar bij het afvegen na het plassen zit het wel op het toiletpapier. Ik hoop voor je dat het bij jou een teken van zwangerschap is (want dat kan natuuurlijk!) maar bij mij is het altijd een voorbode van m'n menstruatie Veel succes, ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt!
Ik heb dat ook altijd een paar dagen en daarna word ik pas echt ongesteld... Deze maand begon dat 'viezige' verlies op donderdag en op zondag werd ik pas echt ongesteld.
Bedankt voor jullie reacties. Vanmiddag werd het al ietsjes meer. Ik vind het heel raar. Heb het al sinds zaterdag. Eerst weet je niet goed wat je moet denken, maar ik verwacht/hoop idd snel ongesteld te worden. Alleen lastig welke dag de eerste van je nieuwe cyclus is... de eerste dag dat dit 'gepruttel' begon of...? Nou we wachten af! Ik voel niets dus ik verwacht niet zwanger te zijn...
Toch maar ff getest, en negatief... M'n eerste cyclusdag was dan vorige week zaterdag toen het begon? Ik zet em daar gewoon op en dan zien we wel....