Vaag

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door soesa, 5 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. soesa

soesa Nieuw lid

5 jul 2012
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet niet of ik hier goed zit maar wil gewoon even mijn verhaal schrijven. Sinds februari gestopt met de pil. Menstruatie kwam voor het eerst weer op 26 april en duurde tot 2 mei. 1 Juni sleutel van ons nieuwe huis en voorlopig druk met klussen. Afgelopen dinsdagavond dacht ik er aan dat ik niet meer ongesteld was geworden en had een test gekocht. Zwanger! Nog een test gedaan voor de zekerheid, weer zwanger! Yes, gister tegen iedereen verteld. Vanochtend naar Verloskundige gegaan omdat die aan de telefoon gister had berekend dat ik 9 weken en 5 dagen zwanger zou moeten zijn. Inwendige echo gehad. Ze was niet heel positief; of het is een vruchtje waar verder niks gegroeit is of ik ben korter dan 10 weken zwanger. Ze heeft niks gemeten en ik moet volgende week woensdag terug komen om te kijken of er iets veranderd is. Wat ik zo gek vind is dat ze beide niet uitsluit en dus niks heeft gemeten. Ik heb net de clearblue test gekocht en die gaf aan dat ik 2-3 weken zwanger zou zijn. Niet dat ik daar aan vast hou want als ik realistisch ben dan is het toch gek dat ik 26 april voor het laatst ongesteld zou zijn en juist wel 10 weken zwanger moet zijn maar dat het dus blijkbaar tussentijds mis is gegaan. Herkent iemand dit? Ik denk dat we toch maar realistisch moeten zijn en er van uit gaan dat we as woensdag slecht nieuws krijgen..

2. Ineke

Ineke Verloskundige

15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Hallo,

Was er een kloppend hartje te zien? Zo ja is het een goede zwangerschap en ben je minder ver zwanger dan in eerste instantie gedacht.
    Was er geen kloppend hartje te zien, kan het zijn dat het geen goede zwangerschap is maar het kan ook zijn dat je veel minder ver zwanger bent dan gedacht.
    Wel raar vind ik dat er niet gemeten is want dan is vergelijken erg lastig woensdag.
    Laat je het ons even weten wat de echo uitslag is?

Groetjes Ineke

3. soesa

soesa Nieuw lid

5 jul 2012
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Vorige week woensdag terug gegaan en er was een kloppend hartje te zien, wat er vorige keer niet was! Helemaal blij zijn we. Nu wachten tot de volgende echo op 2 aug. Ze heeft gemeten en denkt ongeveer dat ik vorige week 6 weken zwanger zou zijn. Ik hoop dat zo dat het goed nieuws blijft zijn. Afgelopen dagen wel wat buikpijn gehad maar nu niet meer. Wel misselijkheids buien af en toe en veel plassen snachts.

4. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    fijn dat je een mooie echo met kloppend hartje hebt gezien!

Mirjam

Deel Deze Pagina