Gefrustreerd door ovu testjes

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Crystal, 11 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Crystal

Crystal Lid

22 jan 2011
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 Crystal, 11 okt 2013
    Laatst bewerkt: 11 okt 2013
    Afgelopen 26 september heb ik mijn Mirena spiraalje laten verwijderen omdat wij graag een tweede kindje willen. Na het verwijderen heb ik ongeveer een weekje last gehad van bloedingen. Ik ga er vanuit dat dit niet mijn menstruatie was maar gewoon ontrekkings bloedingen door het verwijderen van het spiraalje.

Omdat ik nu totaal geen idee heb van mijn cyclus ben ik na het stoppen van de bloedingen begonnen met ovulatie testjes van sensitest. (voor het spiraal had ik een hele nette 28 daagse cyclus). Een paar dagen nadat ik begonnen ben met de testjes heb ik een paar dagen (4,5 en 6 okt) lang testjes gehad met hele lichte streepjes. Zeker geen knallers dus negatieve testjes.
    Maar nu heb ik al dagenlang echt spierwitte testjes, dus vraag ik me toch af zou zouden die hele lichte streepjes toch een eisprong aan hebben gegeven? Op de verpakking staat toch echt een licht streepje is negatief maar nu ben ik toch wel erg aan het twijfelen...

Iemand hier ook ervaring mee gehad? Lichte testjes en dan toch een eisprong?

Uiteraard hebben we wel geklust in de periode met de lichte streepjes dus mocht de eisprong dan toch geweest zijn heb ik wel kans op zwangerschap maar toch... Ik had graag een knaltest gehad dan zodat ik zeker wist dat mn eisprong echt geweest zou zijn :x

2. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Tja cyclus nog een beetje van slag? Ik heb ook ovu testen gebruikt en bij mij werden ze ook maar niet positief. Uiteindelijk op dag 19 ipv 14 werden ze positief en zie banner

Deel Deze Pagina