Niet gek ...

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Redhead86, 12 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Redhead86

Redhead86 Actief lid

6 aug 2013
    306
    0
    0
    Oke ik moet even van me afschrijven...
    Vanochtend weer een test gedaan, met niet heel gevoelige test die ik nog had liggen. Vandaag is Nod. Ik dacht dat ik een streepje zag... Of toch niet? Heeeeeel licht en bijna niet zichtbaar... Wel? Of toch alleen wat ik wil zien? Shit shit.. Hoe langer ik er naar keek hoe twijfelachtiger het leek. Maar toch, later weer eens kijken en ik zag hem toch echt! Of niet?
    Toen vl uit werk kwam zijn we samen gaan douchen, en ik kon me niet inhouden. Voorzichtig verteld dat ik mogelijk een licht streepje dacht te zien. Hij wilde natuurlijk ook gelijk de test zien. Ik heb de bovenkant eraf gehaald zodat de controlevensters weg waren.. Hij heeft totaal geen ervaring met zwtesten dus geen idee waar het tweede streepje hoort te staan. Desondanks wees hij gelijk het streepje aan wat ik dacht te zien. Ja hoor, hij ziet hem ook en weet heel zeker dat hij hem ziet.... Voorgedrukt? Of toch echt een streepje?
    Als ik naar mijn lichaam luister dan zou het me niks verbazen. Maar dat kan ook ontpillen zijn. Ik ben voorzichtig, we zitten pas in de eerste ronde en ik heb zolang de pil geslikt... Dat kan toch haast niet?
    Pffff dit is zenuwslopend hahah!
    Net de testen van z&k binnen die ik besteld had, straks misschien en zowiezo morgenochtend weer testen...
    Duimen jullie?

2. mysteriousgirl1

mysteriousgirl1 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.303
    0
    0
    Amsterdam
    ik was ook zwanger 6 weken na stoppen met de pil na 15 jaar ;)

Kan dus heel goed! Succes!

3. Redhead86

Redhead86 Actief lid

6 aug 2013
    306
    0
    0
    Kijk dat zijn hoopvolle berichten haha!
    Ik heb 12 jaar de pil geslikt en sommigen zijn al zo lang bezig.. Dan denk ik, dat kan toch bijna niet? Dat het dan bij mij wel zo snel gaat? Het te-mooi-om-waar-te-zijn idee zeg maar... Maar nu we toch allebei een streepje lijken te zien begint het wel een beetje te kriebelen. Kan niet wachten om nog een test te doen eigenlijk..

4. springxsummer

springxsummer Niet meer actief

Ben benieuwd naar je test :)

5. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Oeh spannend zeg!!
    Ik ben nu ook wel errug benieuwd naar je test :)
    Ik hoop het voor jullie!

6. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Foto!!!!

7. vrouw33

vrouw33 Actief lid

10 jun 2013
    139
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zet je hier een fotootje van je test (of een volgende test) neer? Dan kunnen we mee spieken ;)

8. Redhead86

Redhead86 Actief lid

6 aug 2013
    306
    0
    0
    Oke ik heb mijn uiterste best gedaan om het op de foto te krijgen maar dat wil niet echt.. Ikzelf vind dat het streepje met het blote oog veel beter te zien is als op de foto. Op de foto zie ik hem eigenlijk niet eens...
    Overigens ben ik nu heel erg in de war want ik heb net toch een z&k test nog gedaan, de dipstick, en die bleef omo wit. Da's weliswaar midden op de dag en ik had wel een half uur tot uur ervoor nog geplast, maar die van z&k zijn toch heel gevoelig? :(
    Morgenochtend toch maar nog een z&k doen met ochtendurine maar ik ben er bang voor... toch een voorgedrukt streepje dan misschien op die andere...

De eerste foto is vanochtend en die is dus gedaan met ochtendurine.
    De tweede foto is de z&k dipstick, die heb ik een uurtje geleden gedaan nadat ik dus een half uur tot uur ervoor ook geplast had..

PS. jeetje na het uploaden van de foto zie ik het streepje op de eerste foto helemaal amper meer... Maar misschien zijn er proffesionele tuurders die het wel zien.. :p

Bijgevoegde bestanden:

• foto 4.jpg
      foto 4.jpg
      Bestandsgrootte:
      23,8 KB
      Weergaven:
      33
    • foto 6.jpg
      foto 6.jpg
      Bestandsgrootte:
      17,5 KB
      Weergaven:
      42
  9. Peetj

Peetj Bekend lid

28 mei 2013
    753
    0
    0
    Ik zie op beide testen wat ;)
    Zwanger en kids zijn naar mijn mening net zo gevoelig als kv testen. Is je bovenste test er een van de Action?

10. Peetj

Peetj Bekend lid

28 mei 2013
    753
    0
    0
    Dit is ook echt je eerste pilloze ronde? Of wad je al eerder gestopt?
    En heb je ovulatieyesten gedaan?

11. Redhead86

Redhead86 Actief lid

6 aug 2013
    306
    0
    0
    Nee de bovenste test is van HealthPharm ofzo. Was de goedkoopste bij de drogist om de hoek..
    Ja is de eerste ronde na de pil. Ben op 14 sept gestopt met de pil, 18 sept ongi geweest 4 dagen. 28 okt heb ik mn eisprong gevoeld, weet ik heel zeker. Steken in mijn buik aan de linkerkant vlak naast mijn navel, weeïg gevoel en een half uurtje wat bloed verlies.
    3 okt (5 nod) had ik wee een weeïg gevoel en lichte krampen die leken op menstruatie krampen alleen dan heel erg licht.
    Ik heb geen ovulatie testen gedaan. Mijn eisprong was op een zaterdag avond/nacht. We hebben dinsdag, woensdag en zaterdagmiddag gevreeën...

12. Redhead86

Redhead86 Actief lid

6 aug 2013
    306
    0
    0
    Haha nou we hebben zojuist even een volledige studie losgelaten op de z&k test.. Beschrijving erbij en een ongebruikte test ernaast... En we vermoeden idd ook dat we miss op de z&k test ook iets zien.
    Morgen en overmorgen even afwachten dus... Dan moet het toch duidelijker te zien zijn met ochtendurine? Overmorgen zowiezo, maar morgen ook al?

13. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Ik was na jaren aan de pil met de oudste ook ronde 1 zwanger, het kan echt. Daarna vijfde ronde en daarna heel lang en zelfs mmm nodig gehad. Maar punt is, JA het kan :)

Ik zie op allebei de testen een streep. Succes en op naar een dikke duidelijke streep.

14. springxsummer

springxsummer Niet meer actief

Zie op de bovenste een streepje.
    :)

15. Redhead86

Redhead86 Actief lid

6 aug 2013
    306
    0
    0
    Nou de test van vandaag lijkt hetzelfde als die van gister.. Had dat niet al duidelijker moeten zijn?

Hier beide testen. Bovenste van vandaag en onderste van gister (15 en 14 dpo)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      21,2 KB
      Weergaven:
      43
  16. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Sorry ik zie op beide niets:(

17. Mama tuttebel

Mama tuttebel Fanatiek lid

23 jul 2013
    1.212
    0
    0
    In het noorden.
    Ik zie ook niks. Misschien moet je de foto even wat dichterbij maken. En zijn dit die ultra gevoelige dipsticks van z&k? Die zijn namelijk echt niet zo gevoelig als ze beweren. Je kunt veel beter gewoon kv2v5 gebruiken. Zijn echt gevoeliger.

18. Redhead86

Redhead86 Actief lid

6 aug 2013
    306
    0
    0
    Serieus? Ik dacht juist dat die van Z&k zo goed waren, daarom heb ik ze besteld.... Op de eerste test dan? Zien jullie daar wel iets?

19. MMMmeisje

MMMmeisje Fanatiek lid

22 aug 2013
    1.296
    2
    38
    Srry helaas zie ik op beide foto's niets :(.... succes!

20. Mama tuttebel

Mama tuttebel Fanatiek lid

23 jul 2013
    1.212
    0
    0
    In het noorden.
    Ik dacht dat ook een achteraf kwam ik erachter. Heb bij mijn vorige zwangerschap met beide op de zelfde dag getest. De z&k had een tuurstreep en de kv had een duidelijke streep die gelijk te zien was.

En nu ik dat weet lees ik veel meer die het zeggen.... dus voor mij geen z&k dipstick meer.

Deel Deze Pagina