Ik heb deze testen en onderste vanmorgen , net bloed uitslag gehad en hcg waarde was 9, ik vind het zo gek, ik weet wel dat dat dan klopt maar toch vaag met deze testen!!! Kent iemand dat ?
Nee geen ervaring mee, wanneer was je bloedtest? Als die van een aantal dagen geleden is zou het hcg nu hoger zijn en dan zouden je testen misschien wel kloppen. Succes!
Vandaag nog wel.. Vanmorgen.. En die testen zijn van kort geleden en onderste vanmorgen... Ik heb al wat af getest maar toen was hcg wel wat hoger met deze testen, zelfs clear blue zegt 1-2 maar goed die test met weinig hormonen natuurlijk
Wat vreemd Tess! Van KV weet ik dat ze al een vaag streepje kunnen geven vanaf 8iu, maar CB Digital slaat absoluut pas aan bij 25iu. Dit is echt raar! Ik zou vragen om nog een keer bloedprikken morgen. In het allergekste geval heb je per ongeluk de uitslag van iemand anders gehad. Heb ik nl ook meegemaakt. De huisarts belde destijds dat mijn HCG 17.000 nog wat was. Dus ik helemaal door het dolle. Tot ik de volgende ochtend door de assistente werd teruggebeld (tijdens het passen van mijn bruidsjurk notabene) dat ze bij de verkeerde hadden gekeken en dat mijn HCG 128 was. Duizendmaal excuses, maar lekker zuur was het wel. Succes meis!
Wanneer is er bloed bij je geprikt? Vreemde uitslag bij deze testen. Ze lopen mooi op, je zou zeggen je hcg waardes dan ook.....
Ja ik snap er geen reet van. Ik bel maandag andere vrouw van t lab wel.. Ze zitten weekend altijd dicht! Ik wou niet door testen maar toch doen? Wat zouden jullie doen? Vind het gek..
Heel vreemd! Was het niet per ongeluk 90 ofzo? Kan wel zeggen wacht het af, maar dat zou ik ook niet doen, ik zou ook doortesten.
Bloedtest gaat eerder kloppen dan de testen vrees ik.. bij mij was het ook zo dat cb wel pos 1-2 aangaf, maar het was al heel vroeg misgegaan waardoor de hcg in mijn bloed ook maar 25 was op 12 dagen na tp... ik hoop voor je dat het toch goed uitdraait!
Ja dat kan natuurlijk ook dat het nog in urine blijft hangen !! Maar goed.. Vond het in ieder geval raar.. Nu wachten op menstruatie dan maar en weer door. Was ook voor t eerst overtijd. Alle keren bloedde ik al met vmk dan..,
Klopt het dat je pregnyl hebt geprikt? En wanneer was dan de laatste keer dat je moest prikken? Een test kan vals zijn als er nog hormonen van de pregnyl in je lichaam zitten.....
Zondag laatste pregnyl.. 5x. Maar t was maar 9 dus idd restje. Maar vond t gek dat hij ietsje opliep. Nu maar wachten op menstruatie. Ben positief. Geloof er echt nog in. Gelukkig hebben elkaar en lieve mensen om ons heen
Goed zo !!! Ook wij worden ooit papa en mama denk ik nog altijd!!! Eb anders gaan we wel voor die zelf betaalde poging. Allemaal goed, kom maar op . Test was niet lichter als vanmorgen. Frustrerend hoor!!!!! Kom dan op met die ongie