Hallo Ik had altijd 5000 pregnyl en dat duurt 10 tot 12 dagen voor het uit mijn lichaam was. Ik weet niet hoe het is met 10.000. Ik duim voor je
Ik weet niet wanneer de pregnyl uit mijn lichaam was precies maar volgens mij mocht ik 14 dagen erna testen. Ik kan als je wil morgen wel even naar mijn testen van toen kijken dan kan ik precies zie wanneer het uit mijn lichaam was.
Ik had ook 10.000 eh pregnyl en teste op 9dpo positief en liep daarna elke dag op. Ik was vanaf 4 dpo gaan testen om te kijken wanneer mn test weer negatief zou zijn zodat ik wist dat pregnyl uit mn lijf was. Dat was op 8dpo. Dag later dus weer positief maar door zwangerschap. Helaas is dat wel weer uitgelopen op een MA.
Jas ik weet dat ik met 5000 eh al vrij snel uit me lichaam was ! Ik heb nou met 8,11 en 13 dagen na pregnyl getest ! Zie hieronder de testen
Dan lopen ze mooi op en dat is vaak een goed teken. Ziet er wel goed uit volgens mij. Ik duim voor je.
Testen lopen mooi op dus ik zeg voorzichtig gefeliciteerd (ik testte ook 12 dagen na pregnyl licht positief en zijn van daaraf alleen maar opgelopen, zie banner )
Jaa zeker spannend na bijna 4 jaar eindelijk een positieve test hebben ! Zal morgen nig is gaan testen