Vaag...

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Kikker84, 11 jul 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kikker84

    Kikker84 Lid

    9 mrt 2021
    85
    62
    18
    Vrouw
    Dag dames.
    Moet het toch even van me af schrijven. Na lang wikken en wegen hebben we samen besloten om te kijken of het ons gegeven is om een 3e kindje te mogen krijgen. Ook omdat ik veel last had van de spiraal, heb ik die een maand of 5, 6 laten verwijderen. Voordat ik kinderen kreeg en na de zwangerschappen, had ik altijd een vrij regelmatige cyclus. Na het verwijderennvan de spiraal is er soms echt geen touw aan vast te knopen. 10 of 11 dagen ongesteld...nu zit ik dus weer in zo'n cyclus. Ik zit nu al op dag 35 volgens mij en ben nog niet ongesteld. Sinds gisteren onwijs veel last van mijn rug. Dat is ergens voor mij wel herkenbaar uit vorige zwangerschappen, maar toch maak ik me wel wat zorgen. Tests zijn tot nu toe niet positief. Sons twijfelde ik een heeeeeel licht streepje te zien, maar dat kan ook zijn omdat ik het graag zou willen.
    Zou het kunnen zijn dat ik nu een super late eisprong heb gehad en late innesteling oid? Ik merk dat ik het toch weer jammer zou vinden als het niet zou lukken voor een 3e, hoe gezegend we ook zijn met 2 gezonde kids.
     
  2. Hannelore13

    Hannelore13 Actief lid

    13 okt 2020
    411
    220
    43
    Vervelend voor je.

    Test over een paar dagen nog eens. Mocht je zwanger zijn, dan moet je oploop zien, omdat je hcg elke paar dagen verdubbelt.

    Ondanks dat de meeste mensen snel hun cyclus terug hebben na verwijderen spiraal kan het bij sommigen ook enkele maanden duren.

    Persoonlijk zou ik het even aankijken, en als je over een week nog niet zwanger blijkt, en nog niet ongesteld, zou ik de ha consulteren

    Sterkte ermee
     
  3. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.609
    15.072
    113
    Nabij Utrecht
    Je hebt inderdaad een latere eisprong gehad, anders was je inmiddels al ongesteld of zou je een positieve test hebben.

    Je lichaam is nu aan het ontpillen/ontspiralen en dat verklaard ook je onregelmatige cycli.

    Je zou ovulatietesten kunnen gaan doen om te kijken wanneer je eisprong plaatsvind en zo te kijken wanneer het reguleert.
     

Deel Deze Pagina