Onze dochter van ruim 2,5 heeft om de zoveel tijd een bloedneus. Gistermorgen haalde ik haar uit haar bed, zat alles onder het bloed, ze had snachts een bloedneus gehad. Vanavond had ze alweer een bloedneus. Wat kan hiervan de oorzaak zijn? Moet ik hiermee naar de dokter? Ik lees nl. vaak dat een bloedneus vaak niet zo erg is.
Ik kende ook iemand die heel vaak een bloedneus had vroeger, dat was niet erg, maar als jij je er niet lekker bij voelt waarom leg je het niet even bij de dokter neer, dan kan hij/zij je gerust stellen of verder kijken, dan weet je het zeker!
Mijn zoon heeft dat ook al jaren last van.. Is nu inmiddels 5 jaar bijna 6.. en soms betrap ik hem er op dat het komt door dat die in zijn neus zit.. Het is daar door al minder geworden maar vroeger kreeg die het ook wel spontaan.. Maakte me er ook heel veel zorgen om he steeds je kind snachts bloedend naast je bed wordt je ook niet vrolijk.. Ik ging naar de dokter toen zei ze.. daar kan je niets aan doen je kan er een zalf voor kopen, en licht op de neus gaten smeren.. Maar heb ik zo iets van mmm heb je niets beters haha Maar op dit moment heeft die heb even weer een tijd niet gehad.. Veel su6 in iedergeval.. Groetjes Brenda
Ik ken (volwassen) mensen die hun neus geloof ik hebben laten dichtbranden of iets dergelijks. Sommige mensen zijn gewoon behoorlijk gevoelig voor een bloedneus. Echt schadelijk is het geloof ik niet, maar vervelend en onhandig wel!
Ja dat heb ik dus ook vaak gehoord dus ik dacht nou dat zal de dokter wel zeggen maar die kwam met een zalfje hellaas..
Vannacht heeft ze weer iets een bloedneus gehad, niet zo erg als vorige keer. Kan wel weer het beddegoed verschonen, gelukkig maar dat het zo droogt met dit weer! Ik moet toch de dokter bellen voor mezelf, dus vraag het nog wel even na....Bedankt voor jullie reacties!