Weer een jaar verder

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Liesben, 28 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesben

Liesben Niet meer actief

#1 Liesben, 28 dec 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 dec 2010
    In 2008 stopte ik met de pil, wij waren er klaar voor!
    Inmiddels is 2010 bijna voorbij, ben ik twee missed abortions verder en staat het huilen me vaak nader dan het lachen.
    Begin januari 2011 staat de afspraak bij de gyn, waarschijnlijk starten we in februari 2011 met IUI.
    Ik blijf elke maand hopen, nee..ik weet elke maand weer zeker dat ik zwanger ben. Maar elke maand komt de klap als het niet zo blijkt te zijn steeds harder aan.
    Om me heen worden veel mensen zwanger. En ik denk steeds vaker dat wij misschien wel kinderloos door het leven moeten..
    In 2011 word ik 40 (jaja, een oudje dus, maar mijn lief pas "laat" leren kennen). Maar of ik ook moeder wordt? Wie het weet mag het zeggen.
    Reacties mogen, hoeven niet. Maar ik wilde het gewoon even kwijt op dit plekje.

2. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Een hele dikke knuffel voor je meis...
    Ik ben een maand of 9-10 korter dan jou bezig... maar ik herken je gevoel uit duizenden, naja niet helemaal aangezien ik nog nooit zwanger ben geweest...
    Maar dat verlangen wordt iedere maand steeds groter, je durft op een gegeven moment niet meer te hopen of te dromen dat het zo zou kunnen zijn...
    En dan vooral die rot decembermaand... die brengt zoveel gevoelens met zich mee...
    Zoals de titel van je topic al zegt... alweer een jar voorbij :(

Ik duim voor je dat die IUI aan gaat slaan meis, meer kan ik jammer genoeg niet voor je doen...

3. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Pff wat verschrikkelijk!
    Ik voel me altijd een beetje schuldig als ik dan denk dat ik wel snel zwanger word/werd....

Hopelijk is het geluk jullie snel gegund!

Liefs
    lon

4. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Veel succes met jou iui. Ik hoop dat 2011 jouw jaar wordt!!!!

5. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Even een dikke knuffel voor jou meis, en ik hoop dat iui in 2011 jullie een pracht wondertje geeft.

En ik ken je verdriet meis als geen ander heel goed voelen.

6. natjuh026

natjuh026 Bekend lid

4 jan 2008
    796
    0
    0
    pm
    omg arnhem
    hey meid, ik begrijp heel goed wat je voelt. ik heb het zelf ook. na mijn mk wilde ik ook heel snel weer zwanger zijn en ook wij zijn weer een jaar verder. Ik heb soms ook het gevoel mogen wij ooit een mooi klein wondertje van ons 2en ontvangen. maar we blijven hoop houden. een hele dikke knuffel

7. co1984

co1984 Actief lid

17 nov 2009
    150
    0
    16
    een hele dikke knuffel meis. wij zijn ook nu 14 maanden bezig ik ben wel nog maar 26 maar de angst of het ooit gaat lukken sluipt er steeds meer in.
    Laten we ervan uitgaan dat 2011 een geweldig jaar wordt

8. lautjep

lautjep Niet meer actief

liesben ik leef zo met je mee en ken het gevoel zo goed.
    Ik hoop dat jullie in februari kunnen beginnen en jullie droom uit mag komen.
    Hoe oud je ook bent deze droom zou voor een ieder uit moetn mogen komen

9. devil81

devil81 Actief lid

20 mrt 2010
    374
    1
    18
    Hoi Liesben,

Jee meis, idd alweer een jaartje verder..., ik hoop echt voor je dat het met IUI helemaal goed gaat komen, en of je nu 20-30 of 40 bent, die kinderwens blijft er.., en met je 40e moeder worden is geen enkel probleem!
    Hoop dat 2011 jouw jaar wordt!

Wij zijn nu precies een jaar verder.., en ik heb ook weleens het idee dat het niet zo gemakkelijk gaat! Maar als ik zo jullie verhalen lees moet/mag ik niet zeuren!

Veel succes meid!
    XXXX

10. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ohh liesben ik snap zo goed hoe dat voeld! Wij hebben zovelen ons voor zien gaan en wij werden maar niet geholpen en zo weer weggestuurd.
    Ik was op een gegeven moment de ziekenhuizen zo zat!
    Niet opgeven hoor, het gaat bij jullie vast lukken!
    Een vriendin van mij kreeg haar eerste kindje toen ze 39jr was en de 2de toen ze 41 was, dus het kan echt hoor!

dikke digikuffffff voor jullie!

11. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Liesben ik snap hoe je je voelt :( *dikke knuffel* Ook al zijn wij nog maar kort bezig, elke maand krijg je weer die klap in je gezicht! Dit wordt onze laatste ronde en daarna gaan wij ook maar richting de huisarts om te bespreken wat vervolgstappen zijn. Hoop dat 2011 jullie jaar wordt!!

12. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Liesben,

Ik kan me je gevoel voorstellen ook al heb ik het zelf nooit gehad, elke mnd dat het niet lukt is moeilijker. En dan nog 2 keer blij geweest, maar is dat blije gevoel weer afgenomen. Ik duim zo voor je dat IUI eindelijk je gekoesterde wens in vervulling laat gaan. Heel veel succes en sterkte voor 2011!

Knuf, Afrola

13. Liesben

Liesben Niet meer actief

Thnx meiden. altijd weer fijn om te zien (lezen) dat er zoveel meiden zijn die in hetzelfde schuitje zitten!

14. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Skattie, ik weet hoe je je voelt....maar we hebben een deal he: 2011 wordt ons jaar! Dikke knuf!

15. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Meid, ik weet niet precies wat je voelt. Wel van de MA, maar dat is nog niks vergeleken met wat jij voelt. Ik hoop dat 2011 allemaal ons jaar gaat worden. Dikke knuffel!

16. BB10

BB10 Niet meer actief

Lieverd ik kan je alleen maar een dikke knuf geven en vertellen dat mijn duimen in de continustand staan. 2011 gaat ook jouw jaar worden! X

17. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    Ow lieve schat...... ik wil graag 1 ding met je afspreken: dit is de laatste keer dat jij komt vertellen dat er alweer een leeg jaar voorbij is. Oke?? 2011 gaat jullie jaar worden!! Ik hoop het met heel mijn hart en ook mijn duimen draaien overuren.

18. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Dikke knuffel Lies mag 2011 Jullie jaar worden.....

19. Jessie86

Jessie86 Lid

3 feb 2010
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je verhaal is echt hartverscheurend. Zit hier bijna te snikken achter mijn pc. Ik vind het erg voor je. Je bent al zo lang bezig en ik kan me voorstellen dat je hier erg onzeker van word. Het is zo moeilijk als het niet lukt. Ik ben zelf 1,5 jaar bezig geweest maar bij mij heb ik de "fout" zelf ontdekt. De huisarts kon me niet helpen en ik ben toen zelf op internet gaan zoeken wat er mis met mij kon zijn. Ik ben vegetarisch en bleek een tekort aan vitamine b12 te hebben. Soms had ik een cyclus van 90 dagen. Afijn, uiteindelijk heb ik dmv vitaminespuiten en supplementen en weer zuivel/ vleesproducten te eten mijn cyclus terug gekregen naar 30 dagen. De 5e maand was ik zwanger. Ik ben nu 6 weken zwanger. Ik hoop echt dat de medische wereld je kan helpen. Het is je van harte gegund

20. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Ik duim voor je Liesben dat je snel zwanger mag zijn en blijven. Ook hier al aan de slag vanaf 2008 en wij gaan starten met ICSI.

Deel Deze Pagina