Dit zat er al toen we hier (nieuwbouw) kwamen wonen en heb geprobeerd het weg te krijgen met bleek maar tot nu toe nog niet gelukt, iemand anders een idee? Und met flits: Het lijkt een aanslag, Maarja wat voor aanslag
Inderdaad, en als dat niet werk zou ik hem er afhalen en meenemen naar een badkamerzaak of bouwmarkt en een nieuwe kopen, zou me er anders aan ergeren in een nieuwbouwhuis met nieuwe, nette badkamer. Maar was het al zo met de oplevering? Dan zou ik een nieuwe vragen aan het bedrijf waar de badkamer van is.
Of een stuk keukenpapier gedrenkt in schoonmaakazijn er een nacht opleggen. Als dat niet helpt is het geen kalk.
Zat dat in jullie nieuwbouwhuis? Gingen al die bouwvakkers in jullie badkamer douchen of zo? Dat is kalkaanslag, ik weet niet of je het los kan halen en een nachtje in azijn kan zetten? En anders even keukenpapier of wc papier pakken helemaal doordrenken met azijn en erop "plakken. "
Haha nee het zit in de gootsteen bij het toilet. Ik ga nu f antikalk erop spuiten, kijken of dat iets doet en anders idd azijn!
Wc eend eens proberen. Moest toen we het appartement van mijn overleden vader moesten opleveren 9 jaar aan kalk uit de douche poetsen Wc eend hielp het beste
Ik maak zulke dingen altijd schoon door wattenschijfjes te doordrenken met azijn en die erop te leggen. Even goed aan drukken. (Ook ideaal voor de onderkant van de badkraan ofzo..)
Nee ik ga straks even azijn proberen. Schoonmaak azijn neem ik aan? En anders vanmiddag even naar de winkel en dasty halen
Niet mijn topic, maar evengoed dank voor de azijntip. Ik heb aan de onderkant van de douchekraan wat kalkaanslag zitten wat ik niet goed weggepoetst krijg en ik vroeg me al af hoe ik dat nu het beste te lijf kan gaan. Maar gezien de reacties hier is azijn het antwoord!
Gisteravond even een watje met schoonmaak azijn opgelegd en zonder te noemen is het dit geworden. Vandaag ga ik dus even boenen met azijn, verwacht dat ik het dan wel weg krijg! Bedankt voor alle tips!