slaapprobleem,tips??

Discussion in 'Baby en dreumes' started by scheetjuh, Dec 7, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. scheetjuh

scheetjuh Actief lid

Apr 12, 2009
    430
    1
    16
    hallo
    mijn meisje is overdags echt een slechte slaper. het begon met ongeveer 4 maanden, snachts slaapt ze goed. maar overdags is het altijd een gevecht om het zo maar even te noemen, ze slaapt ooit gewoon heel de dag niet, en ooit een half uurtje, en een heel enkele keer langer, maar dat is echt heel erg weinig,, ik zie gewoon dat ze wel echt moe is, teveel prikkels heeft ze ook niet want het is altijd wel rusitg in huis ik ben zelf heel rustig. probeer bepaalde tijden aan te houden om haar in bed te leggen, maar dat lukt gewoon niet altijd ivm werken of weg moeten. ze is nu 10 maanden, en nog blijft het een probleem.. ik leg haar op bed, en ze krijst alles bij elkaar, als ik er bij sta is het prima, maa rzo gauw ik weg loop begint het! en ik heb haar nooit te snel weer uit bed gehaald, ging iedere keer om de 10 min erheen speen erin aai over de bol en ging ik weer, heb vanalles geprobeerd, maar niets helpt, omdat het al zo lang duurtt ben ik echt radeloos.. dacht eerst het zal wel een fase zijn dat ze slecht slaapt maar daar duurt het nu te lang voor. moet ik me er gewoon bij neerlggen dat ze weinig tot niet slaapt overdags?? of juist nog doorzetten, ik loop ooit zelf huilend weg omdat ik niet weet wat te doen.. vind het vreselijk haar zo te horen,..kan zelf niks beginnen qua huishouden. wel als ze er bij is gaat da ook, maar tog ook fijn als ze even slaapt.ze vragen tog continu aandacht van je. wat moet ik tog doen?

2. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,265
    6,790
    113
    Ik ging heel vaak met Isabella wandelen tussen de middag. We hebben een hond en die moest altijd uit.

Ik legde haar dan in de 5 standen buggy. Lekker vast en in de ligstand. Ze was altijd zo weg. Kon meestal ook wel 2 uren slapen. Dan liet in haar gewoon in de buggy.

Misschien iets voor jou kindje?

3. scheetjuh

scheetjuh Actief lid

Apr 12, 2009
    430
    1
    16
    nou weet je wat het is, mijn meisje is zoo ontzettend nieuwsgierig en denkt dat ze allen en iedereen in de gaten moet houden, bang dat ze wat mist..ik ga ook geregeld wandelen.. maar mevrouw gaat echt niet slapen haha alles moet ze bij houden.

Share This Page