Ik was al een soort van maag darm patient voor mijn zwangerschap. Dat wil zeggen dat mijn eten vaak niet naar mijn darmen wilde. Maar nu. 3 weken geleden bleef er echt niets in mijn maag zitten. Dit bleek aan de hoeveelheid maagsappen te liggen. Heb medicijnen gekregen van de gyn en die hielpen. Ik kon weer eten. Maar ik moest van die medicijnen af om te kijken wat het resultaat zonder zou zijn. Nu ruim een week van de medicijnen af en zit weer ziek thuis. Het doet pijn, ik voel me ellendig! Het eten dat ik eet komt elke keer omhoog (gelukkig blijft het ergens steken dus hoef nog niet over te geven dit keer), maar wordt hier beetje gek van! Heb de medicijnen al besteld en kan niet wachten tot het 15 uur is en ik ze kan ophalen. Want dan kan ik vanaf een uur of 5 weer een beetje eten zonder dat ik het 3x hoef te proeven (sorry voor dit detail). Maar ik ben allang blij dat ik weet wat het is, en dat het met medicijnen goed onder controle te houden is, maar ja. hoe lang moet ik die medicijnen dan? Wanneer gaat dit over? Want die kleine gaat nu omhoog in mijn buik, dus dan komt mijn maag nog meer in de verdrukking. Tips? nou geloof dat ik alles wel heb uitgeprobeerd, ik slaap al met mijn hoofdeinde omhoog, dat helpt 's nachts gelukkig wel. Maar overdag wordt ik er nu gek van! Vla daar lijkt het zelfs erger van te worden (dus daar ga ik mee stoppen als ontbijt), dropjes zuigen lijkt een beetje te verlichten, maar teveel is niet zo verstandig. Pepermunt is niet zo goed, want dan komt er juist meer zuur omhoog omdat het je maag openzet. Het komt wel weer goed ik weet het, maar nu voel ik me even niet zo goed! Ik wilde gewoon ff mijn ei kwijt! Dank jullie voor jullie lezend oog Knuffel Daphne