Mijn dochtertje word bijna 2 jaar en we willen voor haar verjaardag een nieuwe fiets kopen. Ik ben al een tijdje allerlei site's aan het afstruinen maar ik kom alleen maar roze fietsen tegen met allerlei tierlantijntjes enzo... we willen wel een stoere/trendy fiets voor haar kopen, mag ook best wel een beetje apart. Ze is niet zo meisjesachtig dus ik zie haar echt niet op hello kitty fiets zitten Misschien dat iemand hier een tip of een leuke site weet waar ze deze verkopen??
Mijn jochie heeft een next generation, ik geloof dat de meisjes versie daarvan ook wel stoer waren (paars&oranje)..
Hester; ze zijn wel leuk van Loekie, maar ik heb op de site gekeken en dan kom ik toch weer in een dora model of bloemen enzo... Sam: Heel gaaf! Alleen ze hebben alleen driewielers in fietsjes en ik wil echt zo'n 12 inch fietsje met zijwieltjes. Maar ze zijn inderdaad heel stoer!! Deepfreeze; ja ik heb het net even opgezocht en het is inderdaad geen roze.. maar ik heb nog niet echt het wow-effect. Ik hoop dat ik nog meer tips krijg, want ik vind het wel tegenvallen voor zo'n fietsland... als ik op het net zoek kom ik telkens op dezelfde fietsen uit
Ik heb een radioflyer 12" fiets gevonden. Deze site heeft hem: Speelgoed: Radio Flyer : Lesenfants...., de hipste kinderwinkel online
dit is een loopfiets maar je kunt er wel apart trappers bij kopen dus misschien kunnen er ook wel zijwieltjes aan. M'n zoontje heeft de jongensversie en is er helemaal wild van. http://www.kinderfietsshop.nl/product_info.php?cPath=22&products_id=737 Succes!
Tygo krijgt een fiets van Electra bike e l e c t r a Dit is de homepage, kids staan onderaan in t menu. Wij hebben een profile in t dorp en die kan ze gewoon leveren (wij hebben de fiets via MP). Ik vind t echt super stoere fietsen!
Hmm bij halfords hadden ze een 12" lieveheersbeestjesfiets vond hem supergaaf.. maar ons meisje is ten eerste WEL onwijs roze en tuttig... maar ik vond 100e ook wel vrij prijzig en dat bedrag zit je toch wel HEEL snel aan als je een nieuw fietsje gaat kopen
vind deze ook erg cool! wel een beetje meisjesachtig.. maar zeker geen tuttig en roze en die radio flyer fietsen vind ik ook super! volgens mij hebben ze die hier op het kdv... anne fietst er ontzettend veel op. Nouja.. wel de driewielervariant dus Thuis hebben we een echt enorm meisjesfietsje roze met freubeltjes en wit en roze zijwieltjes Wij vinden het geweldig.. maarja Anne is ook echt een tutje
Supergaaf!! Dit is wat ik zoek!!! Alleen ik zie geen 12 inch fietsen ertussen staan of kijk ik verkeerd?? Hoop het...
Ja ook echt super!! Hoop echt dat ik zo'n fiets kan vinden!!! Thanks! Voor de anderen, ook hartstikke bedankt de site's die jullie me door hebben gegeven had ik al gezien maar vond het niet zo
Ja klopt, vanmiddag even wat winkels afgeweest en de alpina is wel makkelijk verkrijgbaar en ze zijn 'best' leuk..
wij wilden eerst ook zo'n cruiser kopen voor Sam, vond het alleen een nadeel dat de kettingkast open is... ik weet niet of Schwinn ook 12inch fietsjes heeft, daar heeft Sam zo'n super gave driewieler van...