Dames, ik ben nu 29 weken en moet al weken iedere nacht zoveel plassen. En dan ook echt plassen (geen kleine beetjes). Nu sinds deze week moet ik ook overdag zoveel en vaak plassen. Heb het idee dat ik veel meer plas dan dat ik drink. Hoe kan dat komen? Is dat normaal? Ben donderdag nog getest op blaasontsteking en dat heb ik niet (meer). Ben benieuwd naar jullie ervaringen. Wie heeft dat ook gehad rond deze termijn.
Niemand herkenning? Lees op internet veel over vaak plassen, maar is mij niet duidelijk of het dan ook steeds zoveel is. Ervaringen zijn erg welkom!
Ik heb dat ook! Ik moet al sinds week 20 ofzo elke nacht eruit en nu soms 3 keer per nacht. Echt irritant maarja niks schadelijks gelukkigs. Ik ben getest op suiker en dat heb ik niet. Ik probeer maar gewoon positief te blijven. Succes meid!
Ik ben zwanger van de vierde en in de derde en deze zwangerschap heb ik dit ook. Vanaf week 30 vorige keer ook enorme dorst. Ben toen goed onderzocht, maar de uitkomst was dat het normaal is, maar wel lastig... 10 min geleden geweest en moet nu alweer heel erg nodig. Haha. Sterkte!
Ik heb dat ook gehad. Ik werd er zo moe van. Ik moest er soms wel vier keer uit 's nachts. En overdag ging het ook de hele tijd door. Kan zijn dat de baby op je baas drukt of gewoon peg. De dag van de geboorte was het over. Dus nog even geduld. Sterkte!!
Dank voor jullie reacties dames. Wist zelf niet dat het ook symptoom suiker kon zijn, las op internet dat ik wel aantal risico factoren heb. Denk op zich niet dat ik dat heb, maar zal het wel even met vk bespreken volgende keer. Denk zelf dat baby ook lager zit laatste tijd. Heb juist weer minder last van maagzuur (das dan weer voordeel). Zal daar dan vast ook wel mee te maken hebben. Fijn om herkenning te lezen in ieder geval!