1e zwangerschap in het eerste trimester misselijk; jongen Nu nog steeds misselijk (nu minder dankzij medicijnen); jongen
Als ik dit zo lees zijn er juist meer meiden die niet misselijk waren bij een meisje en wel bij een jongen
Eerste keer zwanger van meisjestweeling, extreme misselijkheid,... Totdat ik met 22 weken beviel aan toe. Nu zwanger van 1 jongetje en mogelijk nog extremer misselijk,.... Het zegt mij dus niks,....
Hier een meisje maar geen seconde misselijk geweest Vriendin is twee keer 9 maanden lang misselijk geweest en heeft toch echt twee jongens. Dit is denk ik echt zo'n fabeltje
1e zwangerschap; 1e 20 weken heeeeel ziek geweest en bevallen van een zoon. Bij de 2e niet misselijk geweest en weer bevallen van een zoon
Helemaal niet misselijk geweest en ook geen andere kwaaltjes en toch zeer trotse mama van 2 mooie meiden!
hier is het echt andersom. bij mijn zoontje was ik 24 uur per dag kotsmisselijk. en ook 4 maanden lang. nu in vergelijking met toen maar heeeeel weinig misselijk geweest en krijg nu een meisje.
Een meisje een kotsmisselijk! Maar zegt niks denk ik. Is het zelfde als met de vorm van de buik. Mijn moeder heeft 2 meiden & 1 jongen. Maar bij alle 3 had ze de zelfde vorm van buik.
Veel misselijk geweest van 6 tot 14 weken, en een..... Zoontje Nu begint de misselijkheid ook alweer wat, ben benieuwd wat het geslacht nu is