Eergister en de dag daarvoor lichte streepjes op m'n ovulatietesten, gisteren een positieve. Eergisteravond en vanochtend seks gehad (daarvoor telkens om de dag). Net weer een ovulatietest gedaan en die was negatief. M'n temperatuur is nog niet gestegen trouwens. Is m'n eisprong nu gister geweest? Of is ie vandaag? En hebben we vaak genoeg seks gehad? Eerder dan morgenavond lukt t niet om weer seks te hebben...
Als je gister een positieve test had, dan zal je ei of vandaag of morgen springen ( na een positieve test springt hij binnen 48 uur), je temperatuur zal de dag na je eisprong pas gestegen zijn. Dus als je vanmorgen seks hebt gehad, dan is dat prima hoor! Een eitje blijft nog 12 uurtjes 'goed' na de sprong, dus mocht hij morgen springen, dan heb je morgen avond ook nog. En spermacelletjes blijven nog enkele dagen leven.
Dus als we morgenavond nog een keer seks hebben zitten we safe? In die zin dan dat we er alles aan gedaan hebben bedoel ik
Ik denk dat je nu al safe zit hoor! Hier 2dg voor positieve test en op de dag van positieve test. En zie mijn baner. Je eitje zal denk ik vandaag springen. Dus weet niet of morgen vroeg zij heeft maar ach,1x extra kan geen kwaad. Hahaha