Ik gebruik deze maand de midstream ovulatietesten van zwanger en kids. Nou heb ik op dag 11, de eerste dag van testen, een test gehad waarbij de streepjes even donker waren, Hierna is de teststreep elke keer lichter dan de controlestreep. Zou mijn eisprong al zo vroeg kunnen zijn geweest? En is het normaal dat de controlestreep erg licht is? Hiervoor heb ik alleen andere merken ovulatie- en zwangerschapstesten gebruikt en daarbij was de controlestreep altijd erg donker en nu blijven ze heel licht. Dus ik vraag me af of ze wel goed werken..
Als je 2 even donkere strepen hebt gehad en daarna niet meer, heb je inderdaadje eisprong al gehad. Misschien kun je een foto maken van je test, dan kun je de controlestreep vergelijken met andere op het forum
Ik denk dat je ei al geweest is.. Hoelang ben je al gestopt met de pil? en heb je een stabiele cyclus? het kan namelijk ook dat je een kort stukje hebt voor je ei en een langere lf Ik wacht je foto even af met oordelen
Ja met een foto kunnen we even meekijken Er zijn idd uitzonderingen bij dames die op dag 8 of 9 al posi testen .. maar misschien is die ene x je urine wat geconcentreerder geweest maar is ie nog niet positief, zou nog niet stoppen met testen denk ik.. maar we wachten even de foto af
Dit zijn mijn testen geweest. Ik zie nu dat de controlestreep toch niet zo licht is nu de testen zijn opgedroogd. Maar echt waar, als ik binnen de afleestijd naar de testen kijk is de streep heel erg licht. Is de eerste (bovenste) test positief geweest?
Ik denk het niet hoor.. je controle lijn is nog altijd donkerder dan je testlijn.. en ze moeten of even donker zijn of je testlijn moet donkerder zijn dan je controlelijn.. ik zou nog even doortesten (tis balen dat je niet eerder bent begonnen met testen, maar dan zou je ei wel uitzonderlijk vroeg zijn.. komt bijna niet voor)
Nu ik zo terugkijk denk ik ook niet dat het positief was, maar omdat de controlestreep pas zo donker werd ruim na de afleestijd leek het voor mij wel zo op die dagen. En het is zeker alleen lichter geworden. Nou heb ik wel een miskraam gehad maar het hormoon was helemaal uit mn bloed. Misschien is mn lijf toch nog van slag en gaat het even duren voor ik een eisprong krijg.