Vaak (hard) vallen

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Nathalie1973, Jul 6, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

Feb 28, 2007
    5,732
    0
    0
    Flevoland
    Justin liep al vrij vroeg(10 maanden)
    Hij is nu 15 maanden en het lopen gaat al heel goed.
    Razendsnel is ie!

Alleen hij valt zo vaak en komt dan vaak op zijn hoofd terecht.
    Dat koppie heeft het iedere keer te verduren:(

Is al meerdere keren van de bank gekukkeld,in 1 sec klimt hij op de bank en laat zich zo weer naar achteren vallen.
    Ik ren nu dus echt de hele dag achter hem aan!

Die klappen komen zo hard aan(plavuizen)
    Grote builen op zijn hoofd(smeer eigenlijk al gelijk VSM stoten en vallen zalf erop),maar vind het zo erg en eng als hij op zijn hoofdje valt:(
    Altijd controleer ik gelijk of hij goed doorhuilt na een val,niet hoeft over te geven ect.......

Vandaag liep hij richting droogmolen onder de handdoeken door,knalt met zijn gezicht frontaal tegen de paal aan en klapt vervolgens achterover met zijn hoofd op de tegels:(

Vreselijk huilen,ontroostbaar,maar gelukkig geen buil o.i.d.

Zijn er moeders die dit herkennen dat hun hummeltje zo vaak valt in de leeftijd van ongeveer 15 mnd?

Kan van mijn andere kindjes niet herrineren dat ze zo vaak vielen.
    Ja ieder kind valt natuurlijk weleens,maar Justin is echt een pechvogeltje wat dat betreft:(

2. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

Feb 19, 2008
    3,365
    0
    36
    essen
    pfoe ja eng zeg! jamie loopt nog niet, maar trekt zich overal aan op. een maand geleden begon hij daarmee en wist hij nog niet hoe hij zich kon laten vallen zonder zich te bezeren. hij viel dus heel vaak gewoon achterover! als we geluk hadden kwam hij met zijn bolleke op de mat terecht, maar ook heel vaak gewoon op het laminaat. maakt echt een knal. ik was ook altijd heel bang dat hij zich echt zeer deed en is een gat in zijn hoofd had ofzo. tjah, wat kan je er aan doen? ik weet het ook niet, ik heb wel eens zitten denken aan een helmpje, maar is ook zo raar... jamie weet nu gelukkig wel dat hij zich gewoon op zijn kontje kan laten vallen... ben al bang voor de periode dat hij gaat lopen!

3. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

Jul 2, 2008
    3,253
    16
    38
    Brabant
    Ik denk dat Justin het te druk heeft met alles ontdekken en gewoon impulsief is. Mijn zoontje viel/valt ook wel eens, maar als hij één keer tegen de stijl van de deur liep, liep hij er de volgende keer omheen, hij is wat voorzichtiger.

4. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

Jul 31, 2007
    2,139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    mijn dochter loopt nog niet los maar wel aan de tafel en handen enzz
    toen ze dit ging doen is ze ook zo vaak met der hoofd zo hard op te tafel gevallen dat ze een heel blauw voorhoofd had.
    gelukkig gaat het nu beter en is ze al een hele tijd niet meer gevallen,
    ik denk idd dat ze dan zo druk zijn en zoveel willen dat ze niet voorzichtig zijn

helaas gaat groot worden met vallen en opstaan zeggen ze he
    maar het is wel super zielig

5. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

Feb 28, 2007
    5,732
    0
    0
    Flevoland
    Dat is hij zeker,alleen als hij is gevallen van bv de bank,klimt hij een paar minuten later gewoon weer op de bank.

Nu maakt hij er een spelletje van en gaat heel hard lachen en rent keihard naar de bank en klimt erop..........mama komt er toch wel aanrennen;)
    Ik heb hem inmiddels wel geleerd dat als hij eraf wil dat hij zich op zijn buik moet draaien en met zijn benen eraf moet glijden.
    Maar 9 van de 10 keer zit hij verkeerd op bank en valt eraf:$

6. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

Jul 2, 2008
    3,253
    16
    38
    Brabant
    Als je nou eens ipv aanrennen en bijv roepen, rustig (wel snel) naar hem toeloopt als hij weer op de bank klimt en hem er afpakt en wegzet, zonder wat te zeggen? Misschien dat dan de lol voor hem eraf gaat.

7. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

Feb 28, 2007
    5,732
    0
    0
    Flevoland
    Heb ik ook al geprobeerd,helaas zonder resultaat.
    Ook al eens een beetje boos "NEE" gezegd,maar nee hoor.

Het is echt een boefje!
    Als ik zeg NEE gaat hij naar me knipogen;)

Zit me net te bedenken,je hebt toch ook van die kindersofa's?
    Mischien als ik zo'n hele lage kinderbank aanschaf,kan hij toch lekker zitten en dan is de aandacht voor de grote bank mischien weg

8. Rosao

Rosao VIP lid

Nov 3, 2007
    12,893
    1,390
    113
    Thijmen heeft het ook, valt zo vaak. Ik wacht altijd even af of het echt erg is en ga pas naar hem toe als ie echt gaat huilen en het dus echt pijn doet. Vaak genoeg is er namelijk niets aan de hand. Wat Thijmen vaak heeft is dat ie in de verte iets ziet en dan niet meer ziet wat voor hem gebeurt... tja dan struikelt ie dus nog al eens. Met klauteren wordt ie wel voorzichtiger gelukkig. Bijna altijd netjes eerst de benen van de bank af en dan de rest :)

Share This Page