Ik eet niet meer, ja ik eet nu fruit, dat deed ik normaal nooit, en ik ontbijt dat deed ik voor mn zwangerschap ook niet.
ik SNOEP meer, vooral chocola.. Ik zit sinds vanochtend ook al de hele tijd te graaien in de pot met paaseitjes..
Ik eet juist minder. Pas sinds 2, 3 weken eet ik misschien net zoals daarvoor. Wel eet ik andere dingen als voor de zwangerschap. Meer fruit! En ik heb sneller trek in zoete dingen. Ik drink ook iets meer; vooral MELK!
Ik eet vaker en meer, normaal at ik 3x per dag en niet echt wat tussendoor en nu eet ik om de 2 uur wel iets. Wel veel fruit maar kan soms ook echt alleen zin hebben in wat lekkers hoor...
ik eet juist minder gek genoeg. maar als ik eet si het wel gezond. ik drink met name veel meer waardoor ik ook een stuk sneller vol zit. liter melk gaan erdoorheen en veeel water
ik eet wel meer fruit als normaal, voor de rest snoep ik nog steeds veel maar dat deed ik voor de zwangerschap ook
Ik eet ook minder. Probeer wel groente en fruit te eten maar als ik ergens geen trek in heb en misselijk van wordt...... is het daar wel van. Hoop dat het nog overgaat.
eet niet echt meer maar wel anders waar ik voorheen de kast indook voor snaaiwerk pak ik nu eerder fruit of een kopje muesli ofsow Heb idd wel trek in zoete dingen maar geef daar niet zo vaak aan toe
Ik weet eigenlijkniet of t meer is. Ik eet meer kleine porties maar of die kleine porties samen meer zijn,,,,,,haha geen idee. Lang leve de weegschaal bij de vk :S
ik eet nog net niet constant niet alleen snoep enzo hoor ook fruit etc heb gewoon echt de hele dag honger(man noemt me niet voor niets wally wally)