Vaak hoodpijn door slechte nachten. (tips?)

Discussie in 'De lounge' gestart door 2jees, 20 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Talvi

Talvi Niet meer actief

Groene Indische olie op je voorhoofd smeren en dan even een half uurtje liggen met je ogen dicht :)

2. MommyB

MommyB Bekend lid

21 okt 2013
    535
    0
    16
    voormalig adm. medewerkster nu onvrijwillig fullti
    in een huis
    3 x 400 per 24 uur is de max toch?

3. MommyB

MommyB Bekend lid

21 okt 2013
    535
    0
    16
    voormalig adm. medewerkster nu onvrijwillig fullti
    in een huis
    ik probeer medicijn vrije periodes te houden. Slik het alleen wanneer ik het zonder echt niet red. Soms sta ik er al mee op en is het een zeurderig gevoel de hele dag. Soms is het bij iedere beweging alsof mijn hart in mijn hoofd zit en dan zit ik toch echt de hele dag aan de ibrufen 400 liquid.

Heb ooit codeïne van de huisarts gekregen maar die gebruik ik alleen wanneer mijn vriend de zorg even over kan nemen ivm dufheid.

En soms is mijn vriend echt even de sjaak en ga ik bij slapen op zolder. Oordoppen van zijn werk in zodat ik geen geluid hoor omdat ik anders wakker lig door ge jengel en andere geluiden.

4. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik mocht 3x 600mg per dag nemen... Was op dat moment wel extreem, heb 's avonds een spuit gekregen voor m'n hoofdpijn omdat het echt niet meer ging. 's Morgens terug naar de ha omdat ik nog zo'n pijn had en mocht toen 2 tot 3 dagen deze hoeveelheid nemen. Was toen net overgegaan naar een andere bril, hetgeen zo'n hoofdpijn veroorzaakte.

Voor gewone hoofdpijn of migraine zit ik op 1, max 2x 600mg op een dag.

5. Mamabram

Mamabram Niet meer actief

Volgens mij in Nederland alleen op recept. Ik heb het in Amerika gekocht.

Deel Deze Pagina