Vaak huilend wakker worden

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sambowie, 23 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sambowie

sambowie Lid

8 okt 2010
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,
    Ons zoontje wordt regelmatig wakker en begint dan gelijk met huilen / zeuren dan brabbelen. Hij is nu 18 maanden. Zo gauw je zijn kamer op komt is het goed en is verder vrolijk.

Eigenlijk valt het ook op dat 's avonds als je hem naar bed brengt en uiteindelijk zijn kamer verlaat hij ook eventjes huilt.

Hebben meer van jullie ditzelfde probleem dan wel oplossing/reden?

Groetjes!

2. Assepoester82

23 jun 2009
    38
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou hem wel vertellen dat je er altijd zo bent en dat hij alleen maar hoeft te roepen! Dat er niks aan de hand is. Im ieder geval goed uitleggen!

Houdt vanzelf op als ze bewust papa en mama gaan zeggen! Dan hoor je wel: MAAMMAaa

En dat is hartstikke snel! Hoe rot het nu ook is!

3. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Wij hebben het ook sinds een paar maanden en dan met periodes van af en toe een week waarin ons zoontje ook een paar keer per nacht huilend wakker word. We gaan er dan even heen, geven een aai over zijn bolletje en hij slaapt dan eigenlijk vrijwel direct weer door.

4. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    onze dochter heeft dat ook een tijd gedaan nu roept ze mmmaaaammmaa klaarrr en als ik niet snel genoeg kom dan gaat de volumeknop omhoog en die kan heel hard!

5. sambowie

sambowie Lid

8 okt 2010
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh gelukkig - lijkt er dus op dat dit een fase is! Dat is een geruststelling! :)

Inderdaad, Sam zegt alleen nog papa maar ja, ik doe meestal de ochtenden ;)

Dank voor jullie reakties!

6. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Hier ook! Ze wordt 9 van de 10 keer huilend wakker.. Heeel leuk om je dag mee te beginnen.. Niet dus! Hahaha
    Ze kan al papa zeggen maar roept ons nog niet helaas.... Ik betwijfel of er tips zijn.. En anders neem ik ze graag ook in ontvangst :)

7. MamaAnna

MamaAnna Actief lid

7 nov 2009
    110
    0
    0
    Tsja, mijn dochter is 2,5 jaar en hoe vaak ik haar ook vertel dat ze niet hoeft te huilen als ze wakker wordt en dat ze ons gewoon kan roepen (ze kan al heel goed praten) blijft ze huilen/ zeuren bij het wakker worden. Ook als ze ons wel roept, hoor je haar toch nog huilen. Geen idee wat ik er verder nog aan kan doen....

Deel Deze Pagina