Zojuist heeft mijn vriend te horen gekregen dat hij weinig, slecht langzaam zaad heeft. Hij krijgt nu een doorverwijzing naar de fertiliteitsarts wat kunnen we verwachten in de komende periode? Graag ervaringen...
Ha Pindakoek, De vraag is veel te uitgebreid, nee het antwoord erop! Na deze diagnose zal je een doorverwijzing krijgen voor IUI/IVF/ICSI, ligt aan het aantal goed kunnen zwemmen en bewegende spermacellen, als er echt te weinig zaad is wordt het ICSI. Maar eerst krijg jij waarschijnlijk nog een baarmoederecho, om te kijken of het bij jou allemaal open en schoon is.... Meestal nog een keer (of twee) sperma inleveren en onderzoeken en hier zit dan (meestal) 3 maanden tussen. Elke keer weer nieuw afspraken en gesprekken, houdt rekening met een half jaar tot een jaar voordat je daadwerkelijk kan gaan beginnen met de behandeling waar jullie voor in aanmerking komen. Misschien dat ik je een klein beetje heb kunnen helpen. Groetjes Sjak
Hey hallo Wij hadden ook te weinig zwemmers, mochten naar gyn en zelfde maand aan iui beginnen.. nu bij 2e x iui was er helemaal geen zaad,gaan nog 1 x proberen iui en anders ivf of icsi.. Ik denk dat het bij ieder ziekenhuis en persoon anders is. Hoop dat je niet te lang hoeft te wachten en snel mag beginnen.. Veel succes kuzz