Vaak klussen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Cindell, 23 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Ja heb ik ook wel eens aan gedacht, maar heb dan wel heel veel van die testen nodig per cyclus, dus lijkt me een dure hobby. Mijn cyclussen zijn denk zo tussen de 6 en 9 weken, maar laatste ineens 5 weken (met teunisbloemolie). Dus ik weet nooit echt waar ik aan toe ben.

Het zou op zich wel handig zijn, dan wordt het klussen misschien wat minder verplicht (voor mij dan, mijn vriend vind het niet erg om regelmatig te klussen ;)). Normaal klussen we niet zo vaak haha.

2. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    He Cindell,

Ik heb zo'n zelfde topic als jou geopend maar dan in de zwangeren sector. Het heet: One Lucky Shot.
    Voorheen hebben wij vaak geklust en deze ronde is het maar bij 1x gebleven. Ik heb net een vroege zwangerschapstest gedaan........

3. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Wauw, dat is goed nieuws! Gefeliciteerd Beepje!

4. ikkeook

ikkeook Actief lid

12 jan 2013
    484
    1
    0
    Heel veel!!
    Brabant
    Hier van hetzelfde voor het stoppen van de pil hadden ik en manlief maar ongeveer 2x per maand sex en na het stoppen van de pil wilde vooral ik geen enkele kans missen dus begonnen we direct na mijn ongi om de dag te klussen dus dag 8-10-12 en dan vanaf dag 12 iedere dag en dat 4 à 5 dagen achter elkaar nou dit hebben we 2 rondes vol gehouden en toen kreeg manlief een soort prestatie angst waardoor het helemaal niet meer wilde lukken z'n dingetje was n beetje kapot zoals ik het zei een beetje lacherig maar toen ineens besefte ik het is natuurlijk voor een man ook heel wat als hij ineens als fokstier dient en zijn plicht moet vervullen dus laat ik het nu even rusten en als de zaadjes deze ronde niet zijn blijven plakken gaan we het volgende ronde toch echt wat rustiger aan doen en zoals hier boven word beschreven je hebt tenslotten maar 1 Lucky shot nodig

5. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    #25 Beepje, 23 apr 2013
    Laatst bewerkt: 23 apr 2013
    Ho ho ik juich nog niet. T was immer een test van Predictor en die zijn niet zo betrouwbaar las ik. Zelfs mannen en water kunnen er nog zwanger van worden. Ik geloof t pas als ik zaterdag niet ongesteld word!

Het verhaal van Ikkeook met mannen als fokstier klinkt mij bekend in de oren. Die van mij had precies hetzelfde ;). Kon ook niet meer presteren als het te vaak werd, en was dus bang dat al zijn goeie kruit al verschoten was!

Fingers crossed dan maar voor iedereen!

6. Mimime

Mimime Niet meer actief

Ik moet zeggen dat die van mij geen last heeft van prestatieangst of problemen haha. Die kijkt met meestal met grote verbaasde ogen dat ik al weer wil haha!
    Noem hem ook altijd gekscherend Govert de fokbok en daar kan hij gelukkig hard om lachen!

7. Cindell

Cindell Actief lid

20 okt 2010
    359
    0
    0
    pas afgestudeerd aan avondschool als grafisch vorm
    België, Limburg
    @ beepje: een voorzichtige proficiat. Maar nog even geduld en dan weet je het zeker. De testen 2 voor 5 van kruidvat zijn wel heel goed.

Ik ben benieuwd hoe het hier nog allemaal zal verlopen. Volgens de kaarten zou ik in juni zwanger zijn. Zoveel geduld heb ik nog, maar langer niet, hoor ;)

8. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Geen oog dicht gedaan vannacht hihi. Manlief weet t nog niet, wil t zeker weten in het weekend.
    Maar morgen moeten we sowieso naar het ziekenhuis, als er een echo komt dan weten we het allebei!

Ik heb ook nog een gewone test van de kruidvat liggen, niet die van 2v5, maar deze zal ook wel goed zijn toch?
    Als het deze ronde raak is met maar 1x klussen vreet ik een bezem op en heb ik denk ik iets bewezen aan de wetenschap hahaha :)
    Maar als het vals negatief is......:( Dan is predictor (die ik trouwens van een vriendin had gekregen) echt bagger, zoveel klachten zijn er over, snap niet dat die dan nog in de winkels liggen!

Mijn pendels waren trouwens juni en november dit jaar!
    Juni haal ik nog maar november.....
    Helaas hebben we het net voor het kiezen en wordt je geduld altijd op de proef gesteld!

9. Cindell

Cindell Actief lid

20 okt 2010
    359
    0
    0
    België, Limburg
    Helaas, maar geduld is een schone zaak zeggen ze. Heb je de andere test al gedaan? Spannend!! En anders weet je het vant weekend. Ik duim!

10. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Op de vroege test verscheen na 5 minuten pas een streepje.
    Dit zou volgens de beschrijving ook nog kunnen als die maar afgelezen werd binnen 15 minuten.
    Vond ik een beetje raar dat de test op twee tijdstippen afgelezen mocht worden, maar ja. :(
    Ik heb de test gisteren wel 10x bekeken. Toen ik vandaag keek was de streep vervaagd, dus nu ben ik weer erg aan het twijfelen en ik vertrouw het dus niet meer.:(

Ik verwacht in het weekend mij NOD en zal denk ik morgen de ongi voorverschijnselen wel kunnen krijgen. Als er niets te bekennen is zal ik zaterdag de andere 'echte' test doen. Verder heb ik al wat buikpijn en ben ik nog steeds erg misselijk, dit heb ik altijd na de eisprong. Maar t is ook al eens imagination geweest haha.
    Duimen draaien maar!

11. Mimime

Mimime Niet meer actief

Spannend! Ik duim!

12. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Helaas mijn temperatuur is aan het zakken en de spotting is al ontdekt.
    Game over denk ik. Nooit meer een Predictor test doen!
    Laat staan een vroege test, geeft alleen maar teleurstelling :(

13. Cindell

Cindell Actief lid

20 okt 2010
    359
    0
    0
    België, Limburg
    Vroege testen zijn idd gevaarlijk. Ik duim toch dat het niet doorzet en je toch zwanger bent!

14. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    #34 Beepje, 25 apr 2013
    Laatst bewerkt: 25 apr 2013
    Aaa dat is lief van je Cindell :) Ik geloof er zelf niet meer in hoor.
    Ik heb me hier al te vaak in laten misleiden. Vanochtend waren we in het het ziekenhuis.
    Het blijkt dat mijn hormoonhuishouding niet in orde is en ik te weinig progesteron heb. Hierdoor is mijn eisprong van mindere kwaliteit. Te weinig progesteron zorgt voor problemen met doorgroeien van de embryo en problemen met innestelen. Ik ben dus echt niet zwanger, anders hadden ze dat al gezien aan de progesteronwaarde denk ik. Waarschijnlijk gaf de test en ook de ovulatietesten daarom een vals positieve uitslag. Het enige dat ik nu moet doen is gaan afvallen! :( Als ik al 10% zou afvallen zou ik mijn kansen al met 50% kunnen verbeteren! Das alleen erg moeilijk nu er zo'n druk op je ligt, maar we gaan ervoor!

Hoe is het met de rest van de ladies en met jou?

15. Cindell

Cindell Actief lid

20 okt 2010
    359
    0
    0
    België, Limburg
    Jammer, het is niet altijd makkelijk, he.

Ik heb gisteren mijn eisprong gehad. Maandag en gisteren geklust, dus nu maar wachten. Al snap ik af en toe niks van mijn slijm :(. Heb niet echt vruchtbaar slijm gespot. Probeer de feiten op een rijtje te zetten, maar is niet makkelijk.

Deel Deze Pagina