Vaak koorts

Discussie in 'De lounge' gestart door Tupps, 25 mei 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tupps

Tupps Actief lid

7 jul 2018
    301
    82
    28
    Vrouw
    Heb je ook verdere tips meegekregen? Hoe komt zo’n postviraal beeld ondanks een verdere goede gezondheid?

2. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.335
    8.341
    113
    Amsterdam
    Gewoon dikke pech….

Neuzeke vindt dit leuk.
  3. Lovieyou

Lovieyou Fanatiek lid

3 sep 2021
    1.137
    884
    113
    Vrouw
    Stress kan echt op allerlei vreemde manieren tot uiting komen. Zo heb ik later tinnitus (oorsuizen, piepen, brommen in mijn oren) gekregen door stress bijvoorbeeld. Ook zoiets geks. Wat na een zoektocht van 2 jaar weg gaat als ik weer voor mezelf ga zorgen en terugkomt/harder wordt als ik iets doe wat mij stress geeft, onbewust of bewust.

Wat mij helpt is kijken wat er in mijn hoofd afspeelt. Hoe praat ik tegen mezelf, zijn mijn gedachten negatief? Etc. Er bewuster van zijn en dit dus omdraaien naar meer positiviteit. Dingen doen die ik oprecht leuk vind. Vaker nee zeggen tegen dingen die ik niet leuk vind of soms gewoon de boel de boel laten en daar vrede mee hebben. Mediteren. In bad gaan. Gezond eten. Sporten of wandelen. Yoga. Vooral veel lachen met vriendinnen.

Klinkt heel gek, maar voor mij werkt dit.. en zo gingen mijn symptomen weg.

Tupps vindt dit leuk.
  4. Zeebra

Zeebra Bekend lid

5 aug 2020
    977
    1.256
    93
    Vrouw
    Zou inderdaad zoals eerder geadviseerd een tenplijst bij gaan houden met je klachten.
    Zou vanaf nu 2 x daags je temperatuur standaard meten. Ochtend en avond en indien je klachten hebt of koorts gevoel. Zo krijg je een beter overzicht van je normaal waarde en wanneer koorts. Kun je ook zien of er een patroon in zit. Bv cyclus.

Deze lijst meenemen naar huisarts en daarmee om een doorverwijzing vragen.

Tupps vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina