beste verloskundige ik ben op 3 juli 2010 gecurreteerd en op 22 en 23 juli heb ik positief ovulatie getest (waren ook de enige 2 dgn die positief waren, dagen ervoor en erna niet) en op 4 augustus heb ik een positief zwangerschaptest. vandaag was ik voor het eerst bij de Vk voor een echo en er was maar een intra-uterienevruchtzak en dooierzak te zien (geen embryo of hartactie nog te zien) mijn vraag is kan dit kloppen of moet ik weer op het ergste uit? want maak me redelijk wel weer zorgen
hoihoi, Geef de moed nog niet op het kan zijn dat je korter zwanger bent dan we via je ovutest uitrekenen, waarschijnlijk word over 2wkn de echo nog eens herhaald. wacht deze eerst af! imke
ik heb de echo gisteren gehad en er was een beebje te zien met een mooi kloppend hartje is mijn kans dan nu klein dat ik nog een miskraam zou krijgen?
hoi, ja als je op de echo een mooi kloppend hartje hebt gezien neemt de kans op een miskraam enorm af. Lekker genieten nu! Mirjam
heel fijn dankjewel en ben ik nu enorm gerust en ga zeker genieten,want ga deze week ook nog lekker op vakantie met een gerust hart..pffff heerlijk