vaak miskraam bij 12 week?

Discussie in 'Miskraam' gestart door safian78, 24 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mummy

mummy Bekend lid

26 mei 2006
    664
    0
    0

Idd krijg je straks nog veel meer voor je kiezen. Toen ik zwanger was van mijn dochter heb ik alle miskramen en vroeggeboortes uit de hele familie gehoord. Om nog maar niet te spreken van alle monsterbevallingen van de achterbuurvrouw, de tante van je collega of de nicht van je ex... Haha, op de 1 of andere manier denken veel mensen dat je op die informatie zit te wachten ofzo ;)

2. Laila88

Laila88 Lid

20 jul 2006
    97
    0
    0
    Arnhem
    Niks van aantrekken je hebt gezien dat het goed zit en de gyn heeft er denk ik meer verstand van als een collega. Veel plezier van je zwangerschap geniet ervan.

Pff als andere mensen me al niet bang maken met verhalen doe ik het zelf wel met sommige topics lezen. Altijd positief blijven... :)

3. mussie

mussie Fanatiek lid

5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Dat herken ik, dat heb ik dus ook !!!
    daarom, idd proberen positief te blijven, is erg belangrijk!

4. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Lekker dat soort goed bedoelde horror-verhalen. Zal je nog wel meer meemaken in je zwangerschap. (vooral de fout-gegane bevallingen vlak voordat je gaat bevallen, GRRRRRRR!)

Mij is verteld, dat wanneer je op de echo het hartje hebt zien kloppen, de kans dat het dan nog fout gaat ontzettend klein is.

5. mussie

mussie Fanatiek lid

5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja, dat klopt idd, maar onze laatste 2 moppies hadden allebei kloppende hartjes en toch is het fout gegaan.Allebei rond de 10 weken :cry: :cry: Maar het "klopt" dat dat gezegd wordt, maar als je het zelf 2x hebt meegemaakt( van de 1e hadden we nog geen echo gehad) dan is je geloof daarin weg.
    Maar desondanks is onze hoop op een gezond kindje nog niet weg en daarom proberen we ook positief te blijven. :oops:

6. mummy

mummy Bekend lid

26 mei 2006
    664
    0
    0
    Ja de kansen worden steeds kleiner, maar persoonlijk is mijn vertrouwen in kansberekening ook een beetje weg.

Er valt ook niet veel over te zeggen, want al met een paar weekjes wordt de bloedcirculatie gevormd, nog voor je het op een echo kunt zien, dus waar en wanneer het mis gaat in het proces is niet te zeggen. Je hebt geen garanties alleen kansen. Gelukkig heb je een grotere kans dat het goed gaat dan dat het mis gaat... ;)

7. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    Zo had ik het nog niet eens bekeken! Ik heb een echo gehad met 9 wk.. zag er goed uit! Voel me nog wel onzeker! hopen dat de volgende weken snel gaan tot aan de volgende echo!

Probeer geen nare verhalen te lezen en naar verhalen te luisteren.. ben al onzeker en bang genoeg na mn eerste miskraam!! Soms zijn dingen goed bedoeld maar blijven in je hoofd spoken!

8. mussie

mussie Fanatiek lid

5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    En daar gaan we ook voor ;)

Deel Deze Pagina