Vaak moe en hoofdpijn

Discussion in 'De lounge' started by poohbeer26, Jul 11, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bumpie

bumpie Niet meer actief

ik kan me ook hier aansluiten. Voel me al wel een halfjaar moe. in februari werkte mijn schildklier te snel nu zijn de waardes goed maar ik blijf me moe voelen. en heb ook heel veel hoofdpijn.

Maandag weer bloedgeprikt en alle waardes zijn goed. Ze zegt kijk het maar even aan en ben je over paar weken nog zo moe dan zie ik je wel weer en daar kun je het mee doen.

2. bagheera

bagheera Bekend lid

Aug 2, 2011
    746
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wil je niet bang maken maar mijn moeder bleek al erg lang extreem moe te worden door een sluimerende kankersoort. Ze heeft er jaren mee rond gelopen ( ongeveer 10 jaar). Artsen dachten steeds aan een virus in haar bloed maar dat was het dus niet.

Dit komt natuurlijk bijna nooit voor gelukkig! (suggereer ook echt geen vermoeden dat jij dat zou kunnen hebben, probeer te zeggen dat er soms echt belang bij is om voor jezelf op te komen bij de arts) Zou er alleen niet mee blijven rondlopen en eens een goed gesprek met de ha over aan gaan dat jij voelt dat er iets niet goed zit en erop staat dat er verder wordt gekeken dan een standaard bloedtest om de zoveel tijd. Wellicht kunnen er wat onderzoeken gedaan worden in het ziekenhuis?

3. poohbeer26

poohbeer26 Fanatiek lid

Feb 17, 2007
    1,055
    0
    36
    In de boom
    @ bagheera, Ik ga begin augustus naar de internist. Aan kanker heb ik ook gedacht, maar snel weer weg gestopt. Mijn vader is 3 jaar geleden overleden aan nier kanker en wat voor hij het wist ook altijd moe.

4. bagheera

bagheera Bekend lid

Aug 2, 2011
    746
    0
    0
    NULL
    NULL
    Poohbeer dat wist ik niet sorry dat ik het heb aangehaald.

Lijkt me echt ontzettend naar om steeds zo vermoeid te zijn helemaal omdat je ook nog een kleine heb rondlopen. Klinkt meer als over leven ipv echt leven zo :(

Wens je veel beterschap en sterkte met de onderzoeken!

5. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

Jul 22, 2011
    2,115
    222
    63
    het kan ook door je pil komen, als je die gebruikt

6. poohbeer26

poohbeer26 Fanatiek lid

Feb 17, 2007
    1,055
    0
    36
    In de boom
    Geeft niets hoor. Soms is het ook overleven. Bram naar bed brengen is soms een hele klus. Ook omdat hij zijn en mijn grenzen uit probeert.
    En ik heb soms hele dagen dat mijn ogen prikken van moeheid.

Share This Page