sorry dat ik dit aan u vraagt maar vind geen antwoord op mijn vraag. kan u mij zeggen hoelang je na een BV moet wachten om zwanger te worden? en waarom?? alvast bedankt
hoi volgens mij mag je meteen zwanger worden. Ik kan geen reden bedenken om langer te wachten. Neem je foliumzuur? Mirjam
we zijn al bijna 2 jaar aan het proberen om zwanger te worden, ben vorig jaar ook gaan luisteren voor operatie en dan zeiden ze ook best jaar wachten voor kindje? maar nu een jaar verder ben ik nog niet zwanger. ik wil wel een operatie doen maar wil niet wachten om verder te proberen. oke ja 2 of 3 maand wil ik wachten maar veel langer zie ik ook niet zitten. dus ik ben beetje in de war en daarom dacht ik ik vraag het hier eens.. en ik neem dus al bijna 2 jaar foliumzuur.. clomid al 5 maand...
hoi ok, ik dacht dat je het al achter de rug had. Ja, in de cyclus rondom je operatie zou ik het niet proberen. De invloed van narcose weet je nooit zeker. Ook kunnen je borsten vanzelf veranderen in de zwangerschap. Nou ja, het is en blijft een persoonlijke keuze natuurlijk. Ik weet niet of je ooit borstvoeding wilt gaan geven, dat zou ook nog eventueel invloed op je keuze kunnen hebben. Mirjam