Heyy. Na mijn curettage ben ik inmiddeld 4 x ongesteld geweest.. nu word ik het elke 2 weken.. ik vroeg me af of het ook zo bij jullie was en wanneer het weer normaal werd.. gr carly
Heftig dat je een curretage moest doen in november! Is er na de curretage nog een controle echo uitgevoerd om te kijken of alles schoon is van binnen?
Wat vervelend dat je een curettage hebt gehad Het zou kunnen dat het van binnen niet helemaal goed herstelt als je zo vaak bloedt. Het beste lijkt het me om even contact op te nemen met de gyneacoloog, of de afdeling van het ziekenhuis waar je gecuretteerd bent. Heb je wel een nacontrole gehad?
Dankjullie ☺ ik heb wel een nacontrole gehad maar omdat ik toen al 2 keer ongesteld was geweest heb ik geen echo gehad ze dacht wel dat alles schoon zou zijn. Maar ik zal anders maandag even contact met ze opnemen.
Idd even contact opnemen met je gyn. Ik heb dit na mijn laatste miskraam ook gehad. Bij mij was wel alles mooi schoon, maar roch bleef mn cyclus in de war. Ik heb toen een kuur primolut voorgeschreven gekregen. En die heeft bij mij toen wel geholpen.
Ik ben gecuretteerd na een zwangerschap van 9 weken. Mij werd gezegd dat ik Max 2 weken zou vloeien. Dat viel tegen, heb aan 1 stuk 3 maanden gevloeid, 2 x op de SEH geweest wegens enorm vloeien. Ze zagen diverse keren "iets" in m'n bm zitten, eerst dachten ze tumor of cyste, bleek later een forse hematoom te zijn vlak bij m'n keizersnede litteken. Ze hadden per ongeluk iets geraakt bij de curretage. Daarna was m'n cyclus gelijk weer normaal, maar wat was dat vervelend. Zou wel nog een keer om een echo vragen als nacontrole. Sterkte!