Hoi meiden, heb net het bedje verschoond van onze dochter (4,5 maand) en heb nu 1 lakentje en 1 dun dekentje op haar bedje. Verder slaapt ze vanavond in een romper met lange mouwen. Verder niks. Dus blote beentjes en blote voetjes en een slaapzakje. Zou dit te koud zijn? Voorheen had ze dat dunne lakentje plus nog een wollen deken maar die heb ik er nu dus afgehaald. Wat vinden jullie?
Het ligt er een beetje aan hoe warm het op het kamertje is. Meestal een romper, pyjamatruitje en slaapzak. Is het 18/19 graden, dan nog een lakentje met een dunne deken.
hier dan de dunste dekbed.. en dan een zomerslaapzak met rompertje met korte mouwen.. en dan een pymama dun truitje.. dan de dekentje maar half over haar heen maar schopt ze toch vaak af.. dan laat ik ze ongeveer zo liggen en bij ons boven best warm al... maar wel lekker zo dan voor haar en straks in de zomer alleen rompertje aan en slaapzak meer niet
Het is best warm nu in haar kamertje 24 graden,dun romper met lange mouwen en een zomerslaapzakje en een lakentje...
Nick ligt in een rompertje, katoenen truitje en broekje. Lakentje en een enkel dekentje. Eventueel s'nachts vouw ik het dekentje dubbel. Groetjes
Toen jaydienne even oud was als jouw babietje sliep ze met : rompertje,mayo en slaapzak. Nu slaapt ze lekker in d'r pyama met sokjes en een fleecedeken,ligt ook aan het weer.
Hier nu zon 19 graden snachts; romper korte mouw, shiert lange mouw dunne pyamabroek, dun slaapzakje zonder mouw, en dan dekentje (enkel) met laken... maar die wordt vaak weggetrapt...
Hier een romper zonder mouwen, een pyama truitje+broekje, geen sokjes, lakentje, enkel katoenen dekentje. Kamertjes zijn met weer zoals vandaag denk ik een graat of 21 (geen idee, warmer als met het weer van afgelopen tijd )
kamer is rond de 20/21 graden. Romper zonder mouwen pyamashirt met lange mouwen geen broek geen sokken zomerslaapzak laken en enkel dekentje
rompertje korte mouwen verder niks en dan slaapzakje langemouwen (anders heeft ze blote armen)en lakentje met dun dekentje vannaf middel. en nu net heeft ze zich daaronder uitgefrummelt.dus lag ze op dr lakentje.