Vaak oorontsteking na het zwemmen. Tips of stoppen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Shiela88, 20 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shiela88

Shiela88 Actief lid

15 okt 2015
    103
    23
    18
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal!

Eens in de 2/3 weken ga ik babyzwemmen met mijn dochter van 9 maanden. Alleen heeft ze nu oorontsteking.. alweer... voor de 4x :(
    Het valt me op dat steeds als ze het heeft het 1 of 2 dagen na het zwemmen is.

Hebben er mensen tips of herkennen ze het? Ze vindt zwemmen zo onwijs leuk, maar zit nu toch echt te denken er helemaal mee te stoppen.
    Ik droog altijd heel goed haar oortjes af, zorg dat ze zo min mogelijk onderwater komt. Ook doe ik altijd een mutsje op als we naar buiten gaan.

Bestaat er uberhaupt een gouden tip?

2. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Ja, oordopjes op maat gemaakt. Mijn oudste heeft het ook en zwemt nu standaard met oordopjes. Sindsdien geen last meer. 1 keer vergeten en het was meteen prijs :( Je kunt ze laten maken bij de audicien.

3. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Inderdaad op maat gemaakte oordoppen, kost Zo'n 25 euro bij de hoor zaak waar wij dat kopen

4. Livia75

Livia75 Fanatiek lid

2 dec 2012
    1.257
    47
    48
    Hier bewust niet gezwommen voor 1,5 jaar oud, daarna ook oorontstekingen na zwemmen.
    Deze gaan hier niet over dus nu buisjes.
    Ik zou dus oordopjes aanmeten en voorzichtig zijn met zwemmen. Eventueel neusspray geven na zwemmen voor 4 dagen?

Deel Deze Pagina