vaak plassen na week 31?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Damie, 8 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Damie

Damie Bekend lid

14 jun 2006
    724
    0
    0
    Meiden, ik ga elke nacht 6/7 keer uit bed voor een plasje. Dit is toch niet normaal? Overdag heb ik er veel minder last van... Hoe kan dit nou?

2. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    Ik heb precies het zelfde, alhoewel ik ook erg vaak overdag moet. Volgens de verloskundige hoort het er echt bij.

groetjes, Mayke

3. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Heb ik ook last van. Bijna ieder uur word ik wakker ervan. Overdag moet ik ook niet zoveel. Misschien dat de kleine 's nachts actief is en tegen je blaas schopt?

4. Damie

Damie Bekend lid

14 jun 2006
    724
    0
    0
    Aha, dan zal het wel normaal zijn.

Ik heb volgende week een afspraak bij de vk zal het eens navragen.

5. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    hoort er ook een beetje bij, maar als je het niet helemaal vertrouwd even laten testen op blaasontsteking. heb ik tijdens de zwangerschap nu ook tweemaal gedaan omdat ik het niet vertrouwde en was elke keer weer helemaal gerustgesteld als hij 'schoon' terug kwam ;)

6. annette110

annette110 Actief lid

5 mei 2007
    307
    0
    0
    Zoetermeer
    :confused: , zo vaak? ik ga 1 keer per nacht, vind dat al irritant, want het haal je weer uit je slaap, maar ik plas dan ook heeeeel veel ineens.

Ik moet zeggen dat sinds dat plasgedoe 's nachts is begonnen, ik vanaf 7 uur 's avonds niet meer drink, hooguit een slokje water, anders blijf je gaan joh.

Heb je dat weleens geprobeerd?

;) annette

7. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik heb juist dat ik overdag veel moet plassen en tegenwoordig hoef ik er de hele nacht niet uit, dat was een paar weken terug wel anders. De baby ligt nu met het hoofd naar beneden, dus op mijn blaas trappen kan hij/zij gelukkig niet meer.

8. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.290
    263
    83
    Helemaal herkenbaar.

Overdag valt het mee, maar in de nacht crisis.
    en het valt niet te negeren want dan gaat mijn blaas kolken en
    krampen geven niet prettig.
    Dus zodra ik voel dat ik moet ga ik maar weer.

En hier ook minder drinken helpt helemaal niets..
    Het lijkt wel zodra ik liggen ga de boel in werking gaat.
    Ene een kopje schouder , beweegt draait ook flink tegen de
    blaas aan.... ;) ;)

LIEK

9. loodje

loodje Actief lid

1 feb 2007
    241
    0
    0
    meiden hier is het al de hele zwangerschap dat ik 's nachts vaak er uit moet om te plassen.
    Hoort erbij hoor en zal de laatste weken nog erger worden, want dan is het kndje ingedaald.

10. annette110

annette110 Actief lid

5 mei 2007
    307
    0
    0
    Zoetermeer
    Dat vind ik zo leuk aan dat zwangerschap-babygedoe.

Mensen zeggen altijd na een bevalling, logisch dat je uitgeput bent door de bevalling. Maar iedereen vergeet de weeeeken ervoor dat je niet goed kan rusten.

Vaak eruit om te plassen
    Baby houdt je wakker
    Buik ligt in de weg
    Brandend maagzuur....misselijk...moeheid enz.

Maar wat hebben we het er graag voor over :D :D :D

;) annette

11. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Ik kan mijzelf tot op heden echt nog gelukkig prijzen. Hoef er 's nachts gewoon niet uit om te plassen. Overdag valt het overigens ook best mee.

Misschien komt het nog wel.

12. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    hier ook zo'n zeikerd 's nachts :)

13. Niet meer actief

Ik moet er ook minstens een keer uit 's nachts om te plassen, maar bij mij ligt hij ook met zijn hoofd naar beneden en ik heb het nog..dus weet niet waar dat dan aan ligt, maar als ik een eind loop heb ik er ook altijd heel erg last van, dat ik het gevoel heb dat ie tegen mijn blaas aandrukt de hele tijd, ga ik naar de wc komt er bijna niks uit! haha frustrerend is dat :)

14. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.290
    263
    83
    In het begin maakte ik continue vriend wakker door mijn toiletbezoeken.
    Nu slaapt hij er dwars door heen.
    Raakt er helemaal aan gewend haha.

Liek.

15. Jana

Jana Actief lid

28 dec 2006
    347
    0
    0
    Ik moet al maanden 2-3 x per nacht.
    Maar 6-7 X? :confused: Misschien voor de zekerheid even laten checken op blaasontsteking?

16. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Onze baby ligt wel sinds kort ingedaald, sindsdien hoef ik eigenlijk minder te plassen 's nachts. Gek eigenlijk dat het bij iedereen anders is. Ik heb er hooguit 2x per nacht uitgehoeven.
    Wel steeds meer last van maagzuur, maar heb altijd een Rennie onder mijn kussen liggen, dus is minder lastig dan moeten plassen.

17. Damie

Damie Bekend lid

14 jun 2006
    724
    0
    0
    Denk niet dat het blaasontsteking is... heb er namelijk ALLEEN s'nachts last van....overdag valt het echt mee...

Minder drinken is natuurlijk niet goed maar ik drink hooguit twee glazen tussen 6 en 8 uur...dus ja ook niet echt veel.

18. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Heel vervelend vooral als de wc (was bij ons t geval) beneden is.. Ik kon blíjven lopen.. ook wel 10x per nacht hoor.. En dit al vanaf week 16 inclusief rusteloze benen. Gék werd ik er van.

19. Damie

Damie Bekend lid

14 jun 2006
    724
    0
    0
    Ik ben ieder geval altijd wel blij dat er iets uitkomt..stel je moet 7 keer uit je bed voor een inie minie plasje. Dat wordt je toch kwaad

20. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    ik ga ook 5 keer per nacht ofzo

Komt omdat mijn kleintje al ingedaald is en dus met zijn koppie op mijn blaas drukt. Heel irri af en toe

Deel Deze Pagina