vaak plassen s'nachts

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Bella, 14 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bella

Bella Actief lid

31 jan 2006
    367
    0
    0
    Hoi allemaal,

Vraagje, rond mijn 9de week en tot aan nu (bijna 22 weken) heb ik dat ik s'nachts wel 6 tot 8 keer uit mijn bed moet om naar de wc te gaan. Vaak zijn het maar 3 druppels maar ik kan het voor mijn gevoel niet meer ophouden. Ik moet gewoon mijn bed uit om te gaan anders kan ik niet meer slapen. Ik weet dat je vaker naar de wc moet als je zwanger bent en overdag kan ik het wel wat langer ophouden maar s'nachts is echt een ramp, ik slaap er zo slecht door, omdat als ik naar de wc ben geweest (na 6x) klaar wakker ben. Ik probeer al niet meer te drinken na 8 uur s'avonds. Zou het tussen mijn oren zitten?
    Heeft iemand dit ook, en heeft iemand tips?

Groetjes Bella

2. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Ik heb dat ook en ik heb blaasontsteking...verder geen klachten geen pijn alleen dat en heb voor de zekerheid ff een potje langsgebracht bij de huisarts en het was idd blaasontsteking.

3. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Hey we lopen precies gelijk op! :D

4. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

Ik heb ergens een tip gelezen. die ik wel ga toepassen als het zover is bij mij. maar als je een potje naast je bed zet dus een echte po ofzo, dan kun je half slapend plassen en val je gemakkelijk weer in slaap. de koude vloer en het lopen maken je inderdaad klaar wakker.

bij ons is de wc namelijk beneden nou als ik dat 6 keer op een nacht moet doen dan ben ik een wrak sochtends

5. Bella

Bella Actief lid

31 jan 2006
    367
    0
    0
    He Maisy,

Wat grappig dat we tegelijk op lopen! :D Spannend allemaal he!

Ooh blaasontsteking, daar heb ik zelf niet aangedacht, ik heb het namelijk nog nooit gehad. Ik heb ook geen pijn bij het plassen.
    Toch maar volgende week een keertje naar de huisarts.

Gr Bella

6. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Wat vervelend hopelijk ben je er snel vanaf.

7. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Hey hey nee ik heb tijdens mij zwanegrschappen ook bij blaasontsteking nooit pijn gehad bij het plassen en ik heb het 2 keer gehad toen ik niet zwanger was en toen verging ik van de pijn, had de tranen in mn ogen staan op de pot, dat heb ik nu totaal niet, heb alleen aldoor t gevoel te plassen met name snachts, misschien heb je wel helemaal geen blaasontsteking maar een plasje inleveren is een kleine moeite toch!

8. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    En idd het is allemaal nu wat spannender he, over de helft enzo! :D

9. Bella

Bella Actief lid

31 jan 2006
    367
    0
    0
    Je hebt gelijk een plasje inleveren kan geen kwaad. Ik ga morgen naar de huisarts.. ben benieuwd!

Jaa we zijn met onze zwangerschappen over de helft! :D
    Dit is onze eerste, heel spannend allemaal, we hebben er enorm veel zin in! tot nu toe gaat alles goed, morgen hebben we weer een echo, spannend dus.

Gr Bella

10. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Ik heb dat ook, maar dan een keer of 4 per nacht. Erg irritant!

11. Rabia

Rabia Bekend lid

19 apr 2006
    576
    0
    0
    huisvrouw
    spanje
    Ja het is toch een kwaal die echt bij zwangerschap hoort.
    Dat je dat dat nog niet kende, iedereen weet zowat dat je tig keer moet plassen als je zwanger bent. Pot naast je bed neerzetten dan kun je weer verder slapen.

12. Niet meer actief

nou heeft niet iedereen hoor... ik moet overdag echt heel vaak maar snachts slaap ik heerlijk door... sochtends word ik wel met een volle blaas wakker dus kan niet nog ff na dommelen...

13. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    heb ik ook!
    maar bij mij zit het wel tussen mijn oren (denk ik).
    in het weekend word ik er niet wakker van maar doordeweeks als ik moet werken wel!
    en dan val ik ook niet snel meer in slaap.
    zodra ik wakker word vraag ik me af of het me nog gaat lukken om in slaap te vallen voordat mijn vriend vertrekt (hij moet om 4 uur z'n bed uit) meestal ben ik daar dan zo mee bezig dat het slapen niet meer lukt!
    hihi, wat zit ik toch weer raar in elkaar!

14. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ik heb dat mijn hele zwangerschap al, soms wel 10x, om gek van te worden.
    al een paar keer een plasje in geleverd, maar dat was niets.
    nu moet ik zo`n 4x per nacht. ik ben er al een beetje aan gewend.

ik zou wel je urine even langsbrengen bij de huisarts.
    sterkte

15. rebtam

rebtam Actief lid

27 jun 2006
    331
    0
    0
    Dronten
    Ik kan alleen maar zeggen dat dat één van de weinige dingen is die ik niet fijn vind aan de zwangerschap.

Iedere nacht wel drie of vier keer en dan niet meer kunnen slapen.
    Maar ja aan de andere kant weten we ook waar we het voor doen en het is maar tijdelijk denk ik dan maar weer.

16. Bella

Bella Actief lid

31 jan 2006
    367
    0
    0
    Ben vandaag toch maar een plasje gaan inleveren bij de huisarts. Het was toch geen blaasontsteking. Misschien zit het wel tussen de oren, maar het is erg vervelend. Vanacht had ik denk een record van 9x! Alleen maar een paar druppels, heb tot half 5 wakker gelegen. Ik weet ook waar ik het voor doe, voor ons kleintje maar een halve nacht wakker liggen valt niet mee!

17. siken

siken Actief lid

12 sep 2006
    179
    0
    0
    Antwerpen
    oooooooooooooooooooooo ik heb dat ook,het is zoooooooooooo vervelend ik haat dat,ik heb ervaring met blaasonstekkingen,vorige maand heb ik een serieuse blaasontstekking gehad,het liep uit tot pelonifrit,nierenonstekking,heb toen 5 dagen in ziekenhuis gelegen,met koorts 40....nu plaas ik als gekke maar geen pijn alleen gevoel dat mijn blaas echt vol is maar niet zoals bij een blaasontstekking.....en s ´nachts het is idd vervelend ik moet 5 of 6 keer per nacht....

Deel Deze Pagina