hallo, Toen ik van te morgen naar het toilet ging, en toen ik me afveegde zag ik op het papier een dikke prop doorschijnend slijm. Wat zou dat kunnen zijn? Heeft dat iemand ook al gekregen? grts
Dat heb ik af en toe ook, maar zolang er geen bloed bij zit maak ik me niet druk! Als je het toch niet helemaal vertrouwt misschien even de VK bellen! Liefs, Duveldraakje
Hoi, Ik weet wel dat ik vanaf dat ik zwanger ben, sowieso veel meer afscheiding verlies. Volgens mij hoort het er een beetje bij. Volgens mijn VK moet je vooral geen inlegkruisjes gebruiken, maar gewoon iets vaker schoon ondergoed aan doen. Ik denk dat het geen kwaad kan! Liefs Emma
Hoi, Ik weet wel dat ik vanaf dat ik zwanger ben, sowieso veel meer afscheiding verlies. Volgens mij hoort het er een beetje bij. Volgens mijn VK moet je vooral geen inlegkruisjes gebruiken, maar gewoon iets vaker schoon ondergoed aan doen. Ik denk dat het geen kwaad kan! Liefs Emma
Ik heb het in het begin ook gehad, maar dat geeft niks. Als er geen bloed bij zit is het niet erg. Ik verlies nu ook meer vocht dan wanneer ik niet zwanger ben.
Ik heb vanaf het begin ook zo nu en dan wat dikker slijm er bij zitten, met de baby gaat alles prima dus ik probeer me er maar niet druk om te maken.
Je kan beter geen inlegkruisjes gebruiken omdat je daar alleen maar meer afscheiding van krijgt... Liefs Emma
Je kan beter geen inlegkruisjes gebruiken omdat je daar alleen maar meer afscheiding van krijgt... Liefs Emma