Vanmorgen vroeg een zwangerschapstest gedaan en toen was er niks te zien (jammer genoeg). Nu wilde ik de test weg gooien en toen zag ik een heel licht streepje staan, of ben ik nu gek geworden? Ik heb getest met de kruidvat test 2v5. Ik zal straks anders morgen nog een keer testen en nog een foto plaatsen
Ik zeg voorzichtig zwanger soms heeft de test iets meer als 5 min nodig om de test streep te laten verkleuren maar hij is roze dus ik zeg nog een testje doen morgen ofzo
Ik weet eigenlijk niet of ik tot morgen kan wachten, begin misselijk te worden van de spanning. Ik heb voor de rest weinig kwaaltjes behalve pijn in me lies.
Mijn eerste test was ook zo licht!!! En kijk mijn banner over 2 dagen weer testen maar uit eigen ervaring denk ik zwanger...
Spannend ik zie wel een tweede streepje maar omdat hij buiten de tijd is verschenen weet je het maar nooit heel veel succes met testen morgen. Ik duim voor een streep binnen de tijd
Mijn eerste test was precies hetzelfde! leek eerst niets te zien maar later precies hetzelfde streepje als dat jij hebt nu en kijk mijn banner.
ook ik zie een tweede streepje maar omdat het buiten de aangegeven tijd is zal ik over 1 of 2 dagen weer een test doen of andaag nog met cb digi succes x!
Zegt niet altijd iets op mijn nod had ik nog een heel licht streepje en mijn hcg was toen maar 66 en nu ben ik 8 weken zwanger