lieve meiden, Was nieuwschierig wie van jullie ook een oudere man heeft n ho lang jullie bezig zijn. Ben nu in ronde 8 , man is 47.
Hoe oud ben je zelf dan? Ik ben 31 en mijn man is 35, dus dat kun je niet echt ouder noemen (hoop ik).
Ik plaag die van mij wel vaak, dat hij een oude knar is, maar ben bang dat ik niet thuis hoor in dit topic met 5.5 jaar verschil Hoop voor je dat je meer meiden zo kunt vinden die zich wel in dit profiel thuis voelen. IK geloof ook dat er een club is geweest van meiden die een oudere man hebben.. moet je ff gaan zoeken tussen de clubjes... Succes!!
Ik zelf ben 34 en mijn vriend is 45. We verschillen nog wel wat van leeftijd dus. Maar ik heb altijd al oudere vriendjes gehad en met mijn ex-man verschilde ik ook al 10 jaar. Dus we zijn het gewend.
@dina sorry ik krijg rare beelden hierbij (me vader is 52 en ik ben 24...) als jullie maar gelukkig zijn
Hahaha, mijn papa is 52 en m'n mama 51 en ben wel gewend qua reacties ben trouwens al "oma" En we zijn heel gelukkig
Zo Dina, dat is een behoorlijk verschil zeg. Ik zou me er zelf niks bij kunnen voorstellen, zowel verliefd worden op een zoveel oudere man, als andersom. Dat je als man van 55 op een meisje van 21 valt. Maargoed, verder geen oordeel, leven en laten leven. Als jullie maar gelukkig zijn.
geeft niet hoor Ben heel gelukkig, is toevallig zo gelopen. had het ook niet verwacht. Leven zit vol verassingen.
ik ben 29 en mijn man is 37.. ik merk alleen het verschil tussen ons niet.. meestal wordt ik ouder geschat dan hij.. .. we hebben 3 kids en nr 4 is onderweg... leeftijd zegt niets..liefde laat zich niet leiden door leeftijd..
@dina hahah das grappig oma zijn op je 21e! hahaha fijn dat jullie zo gelukkig zijn! das het belangrijkste!
@ Helana, bij FF sharing, setup home page, dan krijg je een link, die plakken onder de link van je onderschift En wij merken ook weinig van het leeftijdsverschil eigenlijk, ik voel me veel ouder dan dat ik ben, en m'n man voelt zich juist jonger, hij ziet er ook niet zo oud uit Maar geeft wel leuke situaties op, zoals de doktersasistente die belt om te kijken of het geboorte datum wel klopt
Ik ben 24 en mijn vriend is 29.. sommige vinden dat al een groot leeftijdsverschil.. Nou wij merken er niks van
@senna ik ben ook 24 en mijn vriend is 29 maar denk niet dat de ts ons bedoelt met 'oudere man' het leeftijdsverschil is maar 5 jaar...
Hoi Helena Wij zijn elkaar al eens tegengekomen he Wij zitten nu in ronde 10 voor ons eerste beebje. Mijn man is 40 en ik 30. En aan zijn leeftijd zal het niet liggen, zijn spermaonderzoek heeft uitgewezen dat hij meer dan het gemiddelde zaadcellen en excellent zwemkwaliteit heeft Maar ik moet zeggen dat ik op voorhand soms wel eens dacht dat het kon minderen, ze spreken toch soms ook over de biologische klok van de mannen? groetjes
Ik ben 35,mijn man is 61.Onze dochter was binnen 2 maanden verwekt maar voor de 2e zijn we inmiddels heel wat jaartjes bezig,helaas. Als het deze maand niet gelukt is,gaan we naar de HA.