Wij hebben van foto's van ons zoontje laten maken, maar er zijn veel foto's met een watermerk. Ik heb geen uitleg nodig dat het niet mag, het mocht in dit geval wel. Mijn vraag is of iemand misschien weet hoe ik dat watermerk eraf kan krijgen, als dit mogelijk is.
nee, in dit geval is dat niet mogelijk. Daarom wil ik het dus zelf proberen. Iemand een idee of eerder gedaan?
Door de fotograaf zelf laten doen als je toch toestemming hebt? Edit:sorry niet goed gelezen, zie dat 5 minuten eerder dezelfde vraag is gesteld.
Vaak kost dat veel geld, zodat als je foto's wilt hebben je die ook bij hem/haar moet bestellen en er nog wat geld aan verdiend.
Ben een zeer ervaren photoshopper, maar ik begin er niet aan, want voor een dubbeltje op de eerste rang vind ik een beetje flauw. Want denk je trouwens wat voor tijd dat kost om dat "zomaar even" te doen.
Als je er geen ervaring mee hebt ziet het er niet uit.. en het is ook niet 123 uit te leggen. Dus ik dacht ze zoekt iemand.
Beetje apart dat je wel toestemming kriijgt om het watermerk te verwijderen, maar dat het vervolgens dan niet kan. (tenzij je een duit wilt neerleggen voor een goede photoshopper.)
Ja vind ik ook.. Bij de fotograaf waar wij vaak gaan, krijgen we de foto's allemaal met en zonder watermerk. De foto's met watermerk zijn voor op bijvoorbeeld Facebook. (Ze heeft liever dat je deze gebruikt, zodat niemand haar foto's zomaar gebruikt) De foto's zonder watermerk zijn voor onszelf. Zou het erg raar vinden als ik alleen foto's met watermerk zou ontvangen, want daar heb je natuurlijk niks aan.