Op hte moment werk ik 20 uur in de week, en kolf ik op het werk. (Kolfrecht). Maar na 9 maanden houdt deze kolfrecht op. Ik weet nog niet of ik na deze 9 maanden door mag gaan met kolven, maar ik wil sowieso een tijdje in mijn pauze doorkolven. Nu heb ik de Avent IQ Isis Uno en de Avent Handkolf. Soms gebruik ik beiden om dubbelzijdig te kolven. Maar vind het toch wel een gedoe. Ook ben ik minimaal een half uur bezig om beide borsten leeg te kolven. En of ik dat nu handmatig of electisch doe, dat maakt qua tijd geen verschil uit. Als ik nou een dubbelzijdige kolf zou aan schaffen van bijv. Ameda. Zou ik dan tijdwinst hebben? (Qua flesjes enzo maakt het niet uit, want mijn dochter drinkt niet uit Avent ).
Met de electrische kolf van Avent was ik idd ook ruim een half uur bezig. Ik heb nu de dubbelzijdige kolf van Vos Medisch aangeschaft, en ben nu met een 15-20 minuutjes klaar. Bij mij scheelt het dus wel degelijk. Ook ging de opbrengst omhoog!
Thanks. En bevalt-ie? Prima begrijp ik..... Ik zat er gisteravond al naar te koekeloeren. Zat te twijfelen tussen die en de Ameda.
Hij bevalt mij prima. Ik twijfelde ook, maar omdat ze zo'n actie hadden (nu misschien nog?) dat je hem voor een paar centen per dag kon uitproberen, ben ik er toch maar voor gegaan. Heb er geen spijt van gehad!
Ik ga van de week eens contact opnemen om uit te proberen. Passen alle flessen erop (behalve avent natuurlijk)?
Flesjes van de medelakolf passen er wel op, maar er zitten ook 2 flesjes bij. Ik heb hier flessen van tefal, dodie en kruidvat maar passen geen van allen.
Ok, dat wordt dan overgieten. Ik heb hem vanmiddag als probeeroptie besteld. ben erg benieuwd. Meer opbrengst klinkt ook goed voor mijn vriezer voorraad .
als probeeroptie besteld ? hoe gaat dat in zijn werk? (ik ben ook op zoek naar een goede kolf en kende ameda nog niet)
Link doet het even niet. Maar je besteld een nieuwe kolf met probeeroptie. Je betaald de volle klap als borg, en probeert hem twee weken. Bevalt het niet dan stuur je de kolf terug, dan houden 1,15 huur per dag in, en 21-nog wat voor de hygienische onderdelen. De rest krijg je terug. Morgen komt mijn kolf .
Kolf is binnen. Ik heb hem geprobeerd, en heb positieve indruk ervan. Morgen neem ik hem mee naar het werk... ben erg benieuwd. En de adapters voor bredere flessen passen op de avent flessen. Dus hoef niet over te schenken .
Tja, dat probleem van die tas had ik ook. Ik heb er een tas bijgekocht, maar daarbij zit de ruimte om de melk te bewaren onderin. En dat was niet verstevigd, dus niet erg handig. Manlief heeft een houden frame erin gemaakt, en zo gaat het een stuk beter. De tas voor de ameda vond ik wel mooi, maar dat past niet
bedankt voor de uitleg ik heb inmiddels een ameda kolf gekocht hihi en ik keek er van op hoeveel melk ik heb 's ochtends kolf ik nu 170 cc terwijl ik met mijn medela handkolf net op 80 cc zat, wat een verschil zeg, hij bevalt me heel goed en ben echt blij dat ik hem heb ik lees dat hij jou ook goed bevalt, super hoor!
Ik heb hem nu in mijn cameratas gepropt. Maar loop dan met een los koeltasje rond . Goed dat je zegt dat-ie niet in de tas van Ameda past. Scheelt weer... Vind die witte kolftas op de site ook mooi. Maar da's ook voor ameda dacht ik.