Hoi, ik ben zwanger en single, en heb al een tijd geen seks gehad.. Nu is er een goede vriend waar misschien iets mee zou kunnen gaan gebeuren, maar ik vind het een beetje eng.. Ik weet dat het gewoon moet kunnen, maar wat als ik ga bloeden ofzo? Kan ik het beter niet doen? Sorry voor deze stomme vraag, maar graag jullie tips..
Hoi, Ik ben bijna 25 weken zwanger en heb tot een week of 4 geleden nog regelmatig sex gehad zonder te bloeden. Dus het hoeft niet te gaan bloeden. Ik heb wel de laatste paar weken dat ik "echte" sex (penetratie) niet meer fijn vindt, dus dat doen we ff wat minder. Maar dat is natuurlijk ook voor iedereen verschillend. Dus ik zou zeggen, als je er zin in hebt en je voelt je er goed bij gewoon doen! Je merkt het vanzelf als het niet prettig is en het kan in ieder geval geen kwaad. Veel plezier .
hey hier bij mij ook zo, ben nu bijna 30 weken en sinds rond de 20 weken ook niet meer met penetratie, is gewoon niet fijn meer maar normaal gezien kan je seks hebben de hele zwangerschap (tenzij je gyn het anders zegt wegens medische redenen natuurlijk) maar doe gewoon wat jij prettig vindt meid xxx
ben 35 weken nu... en vrij nog steeds.. geen last van bloedingen.. alleen van dikke buik die in weg zit... dus creatief zijn met houdingen. zolang het goed voelt, kan je het gewoon blijven doen...
Hier gevreeen tot de dag van de bevallig 40+3 weken. Als het goed voelt, is er niets aan de hand, lekker van genieten.
Kans is groot, dat mocht er een beetje bloed bij komen, dat dit van een geknapt adertje is. Je vagina is nu wat beter doorbloed als anders en door penetratie kan er een adertje knappen. Is het nu heel veel bloed, of is de kleur erg vreemd, gewoon de verloskundige bellen!
Maak je geen zorgen, er kan ook een vaatje stuk gaan als je niest ofzo daar valt niets over te zeggen. Heb er zelf geen last van (gehad). Ontspan en veel plezier zou ik zeggen!
het kan als je het nog prettig vind, maar er is idd een kans dat je een beetje bloed verliest. zelf paar keer gehad paar dagen na gemeenschap. Komt omdat alles ook geloof ik beter doorbloed is adertjes/vaatjes kunnen kapot gaan. Maar dat kan ook gebeurden idd met niezen.
Ben nu bijna 37 weken. Een tijd lang geen penetratie gehad omdat het gewoon niet prettig voelde. Gister weer voor het eerst gedaan en het viel me zo mee! Het leek wel of alles al ruimer was van binnen haha. Dus ook niet gebloed. Als jij je er prettig bij voelt gewoon doen! Bloeden kan ook tijdens sex buiten een zwangerschap dus daar zou ik me niet teveel druk om maken.
Bedankt voor jullie antwoorden! Ik wil even zeggen dat het inmiddels gebeurd is Ik heb die nacht inderdaad een klein beetje gebloed, maar dit was eenmalig dus geen reden tot paniek. Ik ben blij dat ik het gewoon gedaan heb, maar ik ben er nu wel weer even klaar mee
Haha hoop dat t leuk was! Hier sinds de bevruchting niks meer gedaan, vinden het een raar idee dat er nu iemand bij is hahaha.
nou ik zou geen 9 maanden zonder sex kunnen.. en gelukkig heeft mn vriend er nog geen problemen mee allemaal. word misschien wel anders als de buik straks echt mega word maar nu geniet ik er juist meer van. de doorbloeding maakt het allemaal gevoeliger.. fijn voor je sjors dat het gelukt is. het gelukzalige hormoon die dan vrij komt is ook fijn voor de kleine.
wow 9 maanden zonder? moet er niet aan denken idd. en dan komt de periode na de bevalling er nog bij!