Vaak verkouden

Discussie in 'Gezondheid' gestart door missnanda, 26 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missnanda

missnanda Bekend lid

26 okt 2009
    510
    1
    18
    Verzorgende IG
    Regio Emmen
    Hey Hoi,

Zijn hier nog meer meiden die tijdens hun zwangerschap vaak verkouden zijn?
    Ben momenteel weer giga verkouden en het is al de 8e keer tijdens deze zwangerschap.
    Het begint me nu langzamerhand de keel uit te hangen:x
    Hopelijk ben ik na mijn zwangerschap er voor de eerste 2 jaar vanaf:)

2. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Ook hier een bekend probleem! Ik ben nog niet gezond geweest sinds ik zwanger ben :( Vooral het niet mogen gebruiken van een goede neusspray vind ik erg, want een verstopte neus belemmert je slaap zo waardoor je alleen maar meer moe en kwetsbaar bent en niet echt opknapt.

3. angel229

angel229 Niet meer actief

Ik heb ook een fikse verkoudheid gehad, nu bijna achter de rug gelukkig. Ik heb wat research gedaan (werk in een huisartsenpraktijk en mijn baas is daarnaast homeopathisch arts). Gewone xylometazoline neusspray mag je een 1 week gebruiken. Ik heb dit afgewisseld met een zoute neusspray cq zelf gemaakte zoutoplossing. Met de zelfgemaakte zoutoplossing spoelde ik met een spuitje mijn neusbijholten schoon. Daarnaast ben ik 1x per dag 20 druppels Echina Force gaan gebruiken. Dit werkt super! Ik ben bijna van mijn klachten.

4. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ja en toch heb ik in overleg mijn mn vk gewoon neusspray gebruikt!

5. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    ik juist andersom! ben allergisch en gebruik wel heel mijn zwangerschap al neusspray op doktersrecept..maar normaal gesproken had ik alle griepjes al gehad...nu juist niet...ben pas 1 keer goed verkouden geweest en dat duurde gelukkig maar 4 dagen...mijn vriend heeft het nu echt goed te pakken..dus hopelijk steekt die me niet aan...echt geen zin in nu!

6. bloempje28

bloempje28 Actief lid

17 aug 2010
    412
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben al sinds november constant verkouden, dan wordt het wat minder en denk ik hoopvol het is over, en dan begint het weer van voren af aan....hopelijk heb ik genoeg gesnotterd voor de komende paar winters!!

7. Chai

Chai Niet meer actief

Ja, in het begin was het al helemaal erg ben echt weken aan een stuk verkouden geweest. Nu weer verkouden denk dat ik ook rond de 8 zit nu.. lol.
    Heel irritand!

8. Ladydi85

Ladydi85 Niet meer actief

Ik was chronisch verkouden tijdens de zwangerschap, tot een paar weken geleden. Voor de zwangerschap haast nooit last van gehad, zodra ik zwanger was begon het: de hele dag snotteren, ineens snurken 's nachts en sowieso al moeilijk slapen doordat ik niet door mijn neus kon ademen. Maar nu ben ik er mooi van af, ineens. Alleen nog wat snuffen af en toe.

Deel Deze Pagina