vandaag presies 16 weken, maar was 3 weken geleden van mijn verkoudheid af en nu weer neusverkoudheid ik word er niet goed van. hoort dat bij de zwangerschap? of toch maar eens naar de dokter gaan.
hier idem dito.... alles gaat gewoon nu naar je kindje, vandaar dat jij dus wat kwetsbaarder bent nu.
je slijmvliezen schijnen op te zwellen dus ook in je neus, ik heb al verschillende mensen gehoord die een bloedneus hadden gehad door zwangerschap
Nee hoor, het hoort er gewoon helemaal bij! helaas... Zoals gezegd gaan de vitamines e.d. allemaal naar je kindje waardoor jijzelf een verminderde afweer hebt. Ik heb nu een verkoudheid/griep die al 12 dagen aanhoudt. Zolang je geen tekenen krijgt van een infectie aan de keel/luchtwegen is er geen reden om de huisarts te bezoeken. Die kan er namelijk helemaal niks tegen doen! Wat wel mag is een zeezoutoplossing gebruiken als neusspray en een hoestdrank op natuurlijke basis (zoals van bijvoorbeeld VSM: tussistin). Dat kan de boel een beetje verlichten.
Het is bij mij al de hele winter bal. Dan weer verkouden, dan weer buikgriep, nu weer hooikoorts. Griep heb ik gelukkig over geslagen. Het hoort erbij. Je bent bezig met topsport.
Hier al iemand die bijna 7 maanden non stop verkouden is, vreselijk! Je schijnt ook minder snel te herstellen tijdens de zwangerschap. Inderdaad neusspray met zoutoplossing is het enige wat je kan proberen, al heeft het bij mij niet veel uitgehaald helaas. Nog even volhouden maar! Groetjes
Natuurlijk is het wel balen maar ben blij dit te lezen dacht al dat het alleen aan mij lag. Ik ben een week of drie geleden begonnen met de griep en voel me nog steeds belabberd, en ben ook de hele tijd verkouden. Maar ja nu weet ik in ieder geval dat ik niet de enige ben. Liefs Sil