vaak verstopping, met fruit beginnen?

Discussion in 'Flesvoeding' started by mymiracle, Aug 2, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Klevkin

Klevkin Bekend lid

Aug 26, 2008
    659
    1
    0
    Begeleider van zelfstandig wonende l.v.b.ers (24 u
    Friesland
    Laat weten hoe ze het vind okee :D ben heel benieuwd!

2. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ik ga het vanmiddag proberen, ik hou je op de hoogte! camera staat klaar :D

3. mymiracle

ze vond het super!! hihi....helemaal met haar armpjes zwaaien van opwinding, ze trok eerst wel een heel grappig zuur gezichtje, ik heb het ook bij 3 hapjes gelaten, langzaam beginnen maar ;)

4. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ah dan snap ik hem ;)! Ze krijgt dus niet altijd extra water, maar dat heb je een tijdje gedaan ;)! Helemaal prima maar zag het zo staan en dacht, hmmm das vreemd.

Succes met het fruit.

5. mymiracle

hoera! 2 poepluiers op 1 dag! alles komt eruit, ze zat er helemaal onder maar heeft geslapen als een roosje, lucht duidelijk op :)

6. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

Jan 25, 2008
    3,649
    0
    0
    NS
    labjesland
    nou mooi meid.... lekker opgelucht nu ???
    levi heeft nu standaard 3 mooie poepluiers per dag!!! geen pijn en ik ben blij!!!

7. mymiracle

ja ze is zeker opgelucht en mama ook!! en inderdaad zonder pijn :) nog bedankt he?

8. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

Jan 25, 2008
    3,649
    0
    0
    NS
    labjesland
    ja graag gedaan hoor....
    weet best hoe je je voelde hoor iedereen heeft goede tegenstrijdige adviezen en CB staat met het vingertje van dat mag niet tegenover fruit....

9. mymiracle

nou inderdaad en mijn meisje maar pijn hebben, ik hoop dat het zo blijft, dan was de oplossing heel simpel, het cb raadde vandaag ook nog nutriton aan door de voeding omdat dat de darmpjes in werking zou zetten maar nutriton stopt toch juist?

10. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

Jan 25, 2008
    3,649
    0
    0
    NS
    labjesland
    joh broodmeelpitten toch???
    levi hefet dat vanaf begin dat ie er was al voor overgeven reflux.... dat hielp er prima tegen maar niet voor de poepproblemen helaas

11. mymiracle

ja precies johannesbroodpitmeel, het leek me ook sterk maar ze zullen het wel weten daar natuurlijk maar het lijkt me juist dat het stopt omdat het verdikt.

12. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

Jan 25, 2008
    3,649
    0
    0
    NS
    labjesland
    ja het maakt de voeding juist dik zodat het op de maag blijft liggen
    wij moesten juist minder ervan bijdoen toen we die klysma's gaven volgens de kinderarts werkte het anders aafrechts

13. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,084
    3,867
    113
    Wij hadden hetzelfde probleem en zijn daardoor op advies van het CB met 4 maanden met fruit begonnen. Hielp wel iets, maar het probleem was nog lang niet over. Wat bij haar hielp, waren die Kindicoldruppels, MAAR pas na een week begonnen die echt goed hun werk te doen. Ik had ze al eens eerder geprobeerd, maar toen na 4 dagen ofzo maar gestopt, omdat ik geen verschil merkte. Moest dus gewoon meer geduld hebben.
    Als het heel erg was, kreeg ze lactulose.
    Voor we met fruit begonnen hadden we werkelijk alles al geprobeerd, olie, meer water etc., hielp allemaal niets.

14. mymiracle

ja hier hetzelfde, niks helpt, fruit lijkt te helpen maar is natuurlijk ook nog afwachten.

15. mymiracle

wat een vreemd advies dan he? van het cb, nou ja ik gebruik het sowieso niet.

16. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

Jan 25, 2008
    3,649
    0
    0
    NS
    labjesland
    lactulose hielp hier niet

Share This Page