Hallo, Ik heb gelezen dat vliegen niet schadelijk is, maar dat je niet te veel moet vliegen. Helaas moet ik 3 keer voor mijn werk vliegen komende maanden (zakenreis) en had ik ook al 2 vakanties gepland. maart (7 weken zwanger): Barcelona april (13 weken zwanger): New York mei: (16 weken zwanger): Stockholm juni: (17 weken zwanger): Bestemming nog onbekend (Europa) juni: (18 weken zwanger): Malaga juli: (22 weken zwanger): Rome Is dit te veel/vaak (in een korte tijd)? Dank alvast voor jullie antwoord! Groetjes, Aily
Hoihoi, Als je zorgt dat je voldoende drinkt tijdens de vlucht en gedurende de vlucht ook regelmatig even van houding veranderd, staan, lopen. Dan is het geen probleem, Maar ik zou het hier nu wel bij laten Imke
Dank je wel voor je advies! Gelukkig zijn het merendeels korte vluchten en v.w.b. Rome kan ik nog overleggen of ik daar niet naartoe hoef, dus daar zal ik dan ook alles aan doen! Stockholm de dag voor mn positieve test geboekt, daar baal ik nu wel van, maar is met vriendinnen, dus dat is ook wel weer juist heel erg belangrijk om nu nog door te laten gaan!