Erg warm maar geen koorts?!

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Marieke1978, Nov 13, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Marieke1978

Marieke1978 Actief lid

Sep 16, 2008
    410
    0
    0
    Hoi hoi,

Mijn kleine mannetje van 11 weken heeft het vaak erg warm, dan ga ik koorts meten , maar nee hoor!

Hij's ook nie te dik gekleed en de temp in huis is normaal, 19 graden.

Kan dat gewoon zijn dat ie zich dat te druk maakt...of hoort het erbij, is't normaal?

Dankje!

Grtz

2. MissMom

MissMom Fanatiek lid

Oct 30, 2009
    1,346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi.
    Kan het niet zijn dat je gewoon een warmbloedig kindje hebt hehe.
    Zolang je zoontje er geen last van heeft is het toch heel normaal?
    Mijn dochter heeft vanaf der geboorte koude handjes en voetjes maar lijkt er totaal geen last van te hebben en voor de rest voelt ze ook vaak warm aan en temp ik weleens voor de zekerheid maar dan geen verhoging.

Groetjes

3. onsukkie

onsukkie VIP lid

Jun 29, 2007
    6,874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik heb hier een heel warmbloedig meisje, altijd zweten als ze druk bezig is, en heeft het nooit koud!

4. eliesja

eliesja VIP lid

Oct 3, 2005
    8,226
    0
    0
    @t Home
    Grappig om te lezen dat jou kindje dat ook heeft, mijn jongste heeft dat dus ook, vaak denk ik dat hij koorts heeft, maar niet dus, maak me er ook verder niet druk om denk idd dat het bij hem hoort..
    En hij heeft in die 15 maanden dus ook maar 1x echt koorts gehad..1 dag...;)

5. kim0503

kim0503 Bekend lid

Apr 10, 2009
    634
    0
    0
    Hoekse waard
    Hier ook een warmbloedje hihi. Ik denk idd ook vaak dat hij erg warm is en als ik hem dan temp dan zit hij meestal tussen de 37,2 en 37,6. Als ik hem de fles geef heeft hij ook altijd een nat nekje precies op de plek waar hij op mijn arm heeft gelegen. Ik vind het geen probleem en ik let er erg op met aankleden, niet te dik dus.

6. eliesja

eliesja VIP lid

Oct 3, 2005
    8,226
    0
    0
    @t Home
    idd tijdens de fles geven staat het zweet op zijn voorhoofdje..:p

7. Kelly1771

Kelly1771 Actief lid

Dec 28, 2008
    335
    0
    0
    Zuid Holland
    Ha ha dat heeft mijn Zoontje ook altijd ik zelf houd ook niet van warmte toen ik zzwanger was sliep ik altijd zonder deken en ging zonder kas maar buiten . Mijn Zoontje krijgt het al warm als hij naar zijn vestje kijkt .Hij huilt ook meestal als ik het aan doe en in bed wie je precies zijn hoofdafdruk.Ook blijft hij vechten met dé dekens ,ha ha gaat er bovenop liggen .:) Heeft hij van mij

8. dib

dib Fanatiek lid

Sep 11, 2007
    2,153
    1
    0
    Nederland
    Ons zoontje is ook een "warmbloedje". Gelijk na de geboorte was zijn normale temp. zo rond de 37,4.
    Hij voelt altijd lekker warm, vooral tijdens het drinken een bezweet koppie ;)

9. annetske

annetske VIP lid

Sep 14, 2007
    5,112
    1
    0
    Friesland
    Ik heb een warmbloedig zoontje. Zodra die te dik aangekleed is dan gaat hij zweten als een otter. En ligt hij te warm 's nachts dan wordt hij huilend wakker badend in het zweet. Hij slaapt nu nog in de zomerslaapzak. Laatst de winterslaapzak geprobeerd (want ik vond het koud op bed) maar weer zwetend wakker geworden, dus maar weer terug naar de zomerslaapzak. op zijn kamer is het nu 18 graden. En heeft alleen zijn pyama trui aan en nog geen broekje... zolang hij lekker "koel" ligt slaapt hij prima. Dus mijn advies is kleedt hem niet te warm... en ook 's nachts niet.

Share This Page