Mijn zoontje van 10 maand heeft ineens overvolle luiers 's nachts, met als gevolg dat hij 's ochtends helemaal nat is. Heb al inlegluiers geprobeerd, maar dat helpt ook niet. Iemand tips? Gebruiken jullie 's nachts dezelfde luiers als overdag? Bedankt alvast, groetjes Liesbeth
mijn zoontje had dat ook rond 1.5 jaar en heb toen de plusluiers genomen van de pampers en een maat groter voor de nacht daar had hij het niet mee
Ik gebruik al grotere luiers. Jacob is nu 8,4 kilo en heeft luiers vanaf 7 kilo van de aldi. Lijkt me toch groot genoeg? Zijn plusluiers dan speciale luiers? ik heb nooit pampers, maar kan het wel eens proberen.
ik deed pampers ook meestal alleen snachts en overdag soms pampers soms een goedkoper merk de plusluiers zijn speciaal voor als een kindje veel plast die kunnen wat meer hebben je hebt bv de 4 van pampers maar ook de 4+ of van de 5 de 5+ zo deed ik het altijd en het hielp wel is gewoon vervelend als ze nat zijn
wij hadden een keer pampers mee gebracht van het merk van albert heijn, en als we die gebruikte had civan sochtends een natte pyama broek dat hebben we met pampers nog nooit gehad
Hier lekt Inge de laatste tijd ook ineens vaker door `s nachts. Maar ik heb bij haar het idee dat de romper ook een rol speelt. Het lijkt wel of ze eerder of meer doorlekt als ze een kleinere romper (die nog net past) aan heeft, dan als ze haar nieuwe grote rompers aan heeft. Misschien dat de luier dan minder uit kan zetten of zo.
Ik heb hetzelde probleem alleen gebruik ik pampers. En hij lekt niet van achteren maar van voren. Ik gebruikte 4 en heb nu 4+ maar daarmee heeft hij ook al een keer doorgelekt. Hij kan er niet meer dan 10 uur mee doen. En dat zo ineens we hebben nooit problemen gehad. Zou het een idee zijn om de activefit te gaan gebruiken? Iemand enige ervaring daar mee? Hij beweeg namelijk 's nachts ook behoorlijk.
Mijn zoontje plast ook ontiegelijk veel 's nachts, hij dreef bijna zijn bed uit van het lekken iedere nacht. Hij heeft nu gewoon overdag luiers 4+ van pampers. En voor 's nachts maat 5 van pampers, daar zit ook zo'n extra slaaplaagje in. En.... hij blijft nu gelukkig droog!
in 4 en 4+ zit ook het extra slaap laagje is weer nieuw sinds een aantal weken geloof ik. ik gebruik ook 1 maat groter voor de nacht. wat ik ook wel eens deed is net voor ik naar bed ga verschonen dit heeft ook even geholpen maar nu met het maatje groter gaat het beter en kan ie lekker blijven slapen tot de volgende ochtend.